Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŽīmante, Kaivaen_US
dc.contributor.authorJerāte, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3725en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10589
dc.description.abstractPētījuma mērķis: Izzināt spēles un rotaļas nozīmi valodas attīstības sekmēšanā speciālās skolas pirmās klases skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz S. Liepiņas, S. Tūbeles, D. Lieģenieces, I.Miltiņas, I. Freimanes, A. Karules, Ž .Piažē atziņām. Teorētiskajā daļā apskatīti šādi jautājumi: 1.Skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem personības veidošanās un valodas īpatnības 2.Rotaļu un spēļu izmantošanas iespējas valodas attīstībā 3.Rotaļa un spēle kā mācību metode valodas attīstības sekmēšanā pirmās klases skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem Pētījuma praktiskajā daļā, izmantojot pētīšanas metodes , izanalizēju spēles un rotaļas ietekmi uz pirmās klases skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem valodas attīstību. Pamatojoties uz analīzi, piedāvāju spēļu un rotaļu kompleksu valodas attīstības sekmēšanai gan pirmsābeces, gan ābeces periodam. Balstoties uz veiktā pētījuma rezultātiem var secināt, ka pētījuma gaitā atlasītās un realizētās spēles un rotaļas fonemātiskās dzirdes attīstīšanai, komunikācijas veicināšanai, vārdu krājuma paplašināšanai un valodas gramatiskās uzbūves uzlabošanai ir devušas pozitīvus rezultātus, kuri sekmējuši 1. klases skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem valodas attīstību.en_US
dc.description.abstractContent: 57 pages,14 pictures, 5 tables,40 analyzed literature sources. Goal of the research: Research the importance of games and musical activities in speech development in first grade special education students with mental development disabilities. Theoretical part of research is based on conclusions of S.Liepina , S. Tubele, Lieģeniece, I.Miltiņa, I . Freimane, A. Karule, Z .Piaze The following questions addressed: 1. Personality development and speech problems in students with mental disabilities 2. The possibility of the use of games and plays for speech development 3. Games and musical activities as a teaching method to promote speech development in students/pupils with mental development disabilities Practical part contains analysis of influence of games and musical activities in speech development onto first grade students with mental disabilities. Based on research, the sample of games and musical activities are offered to improve speech development in pre-reading and reading developmental stages. The research shows that games and musical activities for improvement of phonetic hearing, expansion of vocabulary, and enrichment of grammar have showed positive results. These games and plays have improved language skills of first grade students with mental disabilities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpēle un rotaļa kā mācību metode valodas attīstības sekmēšanā skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeGame and play as a study method in promoting the language development of pupils with mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige