Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejsen_US
dc.contributor.authorHačjana, Tatevikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:51Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other37883en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10599
dc.description.abstractDarba nosaukums ir „Mūzikas stundu ietekme pusaudžu radošuma attīstīšanā”. Pētījuma objekts ir cilvēka radošums, bet priekšmets – pusaudžu radošuma attīstīšana. Darba mērķis ir izpētīt mūzikas stundu ietekmi uz pusaudžu radošuma attīstību. Hipotēze – dažādi radoši uzdevumi mūzikas stundās veicina pusaudžu radošuma attīstību. Uzdevumi: analizēt zinātnisko literatūru par radošumu, tās elementiem un izpausmi; veikt praktisku pētījumu par mūzikas stundu ietekmi radošuma attīstīšanā „A mūzikas skolā” 12 – 15 gadus veciem pusaudžiem; veikt pētījumu rezultātu apkopojumu un analīzi; un izdarīt secinājumus par iegūtiem datiem. Pētījuma bāze ir 12 – 15 gadu vecuma 30 pusaudži. Maģistra darbs sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, nobeiguma, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikuma. Atslēgvārdi: mūzikas ietekme, radošums, pusaudžu attīstība.en_US
dc.description.abstractTitle of this paper is “Influence of Music Lessons on the Development of Creativity of Teenagers”. The object of the research is creativity of a human being, the subject – the development of creativity of teenagers. The paper’s goal is to study the influence of music lessons on the development of creativity of teenagers. Hypothesis – different types of creative tasks during the music lessons help to develop creativity of teenagers. Tasks: to analyze the scientific literature on creativity, its elements and manifestation; to make a practical research on the influence of music lessons on the development of creativity of 12 to 15 years old teenagers in the “Music school A”; to gather and analyze the results of the research; and to make a conclusion on the gathered data. Basis of the research are 30 teenagers of the age of 12 to 15 years old. The masters’ paper consists of the introduction, theoretical and practical parts, the conclusion, bibliography, and appendices. Keywords: influence of music, creativity, development of teenagers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMūzikas stundu ietekme pusaudžu radošuma attīstīšanā.en_US
dc.title.alternativeInfluence of Music Lessons on the Development of Creativity of Teenagers”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record