Mūsdienu pusaudžu priekšstati par skolotāju 21.gadsimta Latvijā
Author
Zazīte, Emīlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā 51.lpp., 9 diagrammas un 2 pielikumi.
Bakalaura darba mērķis: noskaidrot pusaudžu priekšstatus par skolotāju.
Pētījuma jautājums: kādi ir mūsdienu skolēnu priekšstati par skolotāju.
Pētījuma uzdevumi: izpētīt un izanalizēt pedagoģisko literatūru par skolotāja personību, izanalizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par priekšstatiem, izzināt skolēnu priekšstatus par skolotāju 21. gadsimtā Latvijā ar izstrādāto anketu palīdzību, izanalizēt tos, datus apkopot,
Bakalaura darba pētījuma metodes:
1.Teorētiskā - pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze.
2.Empīriskā - anketēšana, nepabeigto teikumu metode.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 5 daļām, 5 apakšpunktiem, 9 diagrammām, nobeiguma, literatūras saraksta ar 33 izmantotiem avotiem un pielikuma, kurā iekļauti 2 anketu paraugi.
Bakalaura darbā ietverta gan teorētiskā, gan praktiskā daļa - pētījums. Pedagoģiskā pētījuma rezultāti apstiprina bakalaura darbā izvirzīto pētījuma jautājumu- kādi ir mūsdienu skolēnu priekšstati par skolotāju,
Pētījumu var izmantot pedagoģijas studenti un vispārizglītojošo skolu skolotāji.
Lai raksturotu darba tematu, rezultātus un izmantotas metodes, tad bakalaura darbā tika izmantoti atslēgvārdi: priekšstats, personība, spējas, takts, manieres un komunikācijas prasme, etiķete, pusaudzis, vecumposms, anketēšana. Emīlijas Zazītes, subject of bachelor work is 7. - 9. forms pupils nation about teacher's skills of interactions in the process of pedagogic.
Bachelor work's chief is association professor Baiba Kaļķe,
There are 51 pages, 9 chapters in the bachelor's work.
Bachelor work's target: find out notion about teacher's personality and personality's characteristic quality.
Methods of instigation:
1. Theoretical - research of pedagogies and psychologies literature. 2. Empirical inquiry form, methods of unfinished sentences.
Bachelor works consist of: introduction, 9 chapters, 5 sub points, investigation, conclusion, and annotation in Latvian and English, list of 33 references, appendix with 2 questionnaires.
Relationship between educational is and pupil is foundation of pedagogy and interaction between them defines successful communication - getting estranged or approaching.
This research can be used by pedagogy students and teachers of comprehensive school.