Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorGrudņicka, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:53Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other39940en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10620
dc.description.abstractDiplomdarba temats: Speciālā skolotāja darbība mācīšanās traucējumu korekcijā 2. – 4. klašu skolēniem vispārējās izglītības iestādē X Mērķis: Teorētiski izzināt literatūru par mācīšanās traucējumiem un praktiski vērtēt atbalsta nodrošinājumu skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajā skolā. Darbs sastāv no divām daļām: Pirmā ir teorētiskā daļa, kurā ir sniegts sākumskolas skolēnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums un raksturota mācīšanās traucējumu būtība un cēloņi, kā arī veidi un iespējamā palīdzība. Otrā ir praktiskā daļa, tajā atrodams pētījumā iegūto rezultātu apkopojums un analīze, aprakstīts atbalsta komandas darbs un raksturoti deviņi vispārējās izglītības iestādes x skolēni, kuriem ir mācīšanās traucējumi. Pielikumos pievienots apraksts par speciālā pedagoga darbu vispārējās izglītības iestādē, vispārējās izglītības iestādes speciālās izglītības klasē īstenojamās speciālās izglītības programmas, tām atbilstošie kodi, diagnozes un nodrošinājums, Latvijas Republikas Izglītības un Zinātnes Ministrijas Valsts Speciālās Izglītības Centra metodiskie ieteikumi, anketa skolēniem un mācīšanās traucējumu vērtēšanas anketa skolēniem. Atslēgvārdi – skolēni ar mācīšanās traucējumiem, vispārējās izglītības iestāde, atbalsta komanda. Darbā izmantoti 38 literatūras avoti, trīs tabulas, deviņi attēli, pieci pielikumi. Darbā galvenokārt izmantotas šādu autoru atziņas: V. Čepele, V. Jonīte, Orska, R., Olutnika, A., K. Smita, L. Strika, G. Svence, R. Špalleka.en_US
dc.description.abstractDiploma theme: Special teacher action learning disorders adjustment to 2. – 4. grade students in general educational institution X. Objective: To explore the theoretical literature on learning disabilities and practical assessment of the aid provision for pupils with learning disabilities comprehensive school. It consists of two parts: The first is the theoretical part, which gives primary school pupils in pedagogical and psychological characteristics of learning disorder characterized the nature and causes, as well as the types and possible assistance. The second is the practical part, the study found the results of compilation and analysis, described in the support team work, and describes the nine general education x pupils who have learning disorders. The Annexes attached to a description of the special educator works for general education, general education authority special educational classroom implemented special education programs, their corresponding codes, diagnosis and security, the Latvian Republic Ministry of Education and Science, the National Special Education Centre methodological recommendations and the questionnaire for pupils, Learning disorder assessment questionnaire for pupils. Keywords – students with learning disabilities, general education authority support team. The paper used 38 literature references, three tables, nine files, five appendices. The paper is mainly used in the authors’ knowledge: V. Čepele, V. Jonīte, A., Orska, R., Olutnika, A., K. Smita, L. Strika, G. Svence, R. Špalleka.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpeciālā skolotāja darbība mācīšanās traucējumu korekcijā 2.-4.klašu skolēniem vispārējās izglītības iestādē Xen_US
dc.title.alternativeActivities of special education teacher in the correction of learning disturbances of Grade 2-4 pupils in general educational institution Xen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record