• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Agresijas līmeņa atšķirības pusaudžiem ar dzirdes traucējumiem un pusaudžiem bez dzirdes traucējumiem.

Thumbnail
Öffnen
299-6289-Aiga_BAKALAURS.pdf (738.5Kb)
Autor
Rikmane, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Upmane, Anda
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šajā darba tiek aplūkots vai starp pusaudžu bez dzirdes traucējumiem un pusaudžu ar dzirdes traucējumiem agresijas līmeņiem pastāv atšķirības. Empīriskais pētījums parāda, ka pastāv statistiski nozīmīgas agresijas līmeņa atšķirības pusaudžiem bez dzirdes traucējumiem un pusaudžiem ar dzirdes traucējumiem. Kopumā var teikt, ka pusaudži bez dzirdes traucējumiem ir ar augstāku agresijas līmeni vairākos agresijas veidos. Aizdomīguma un verbālā agresija līmenis uzrāda maksimāli nozīmīgu statistisko atšķirību pusaudžiem bez dzirdes traucējumiem no pusaudžiem ar dzirdes traucējumiem. Salīdzinot agresijas līmeni pusaudžiem bez dzirdes traucējumiem un pusaudžiem ar dzirdes traucējumiem ļoti nozīmīgi atšķiras aizkaitināmības līmenis, vispārīgais agresijas indekss un naidīguma indekss. Pētījumā izvirzītā hipotēze apstiprinās, kas nozīmē, ka agresijas līmenis pusaudžiem bez dzirdes traucējumiem un pusaudžiem ar dzirdes traucējumiem atšķiras statistiski nozīmīgi. Iegūtos rezultātus var izmantot veicot tālākus pētījumus, uzzinot vairāk par cilvēkiem ar dzirdes problēmā. Tādējādi palīdzot viņiem vairāk integrēties sabiedrībā. Atslēgas vārdi: agresija, pusaudzis, dzirdes stāvoklis
 
In this work can see are there any differences between aggression levels of youngsters with aural interference and youngsters without aural interference. Empirical researches demonstrate that they are significant differences between aggression levels of youngsters with aural interference and youngsters without aural interference. In general a youngster without aural interference has higher level of aggression in several forms. Levels of suspiciousness and verbal aggression show top significant statistical differences between youngsters without aural interference and youngsters with aural interference. Comparing aggression level of youngsters with aural interference and youngsters without aural interference, significant differ irritability, general aggressive index and hostility index. The research hypothesis approves, it means that aggression level of youngsters without aural interference statistical significantly differs from aggression level of youngsters with aural interference. Acquired results can be used in further researches in order to get know more about people with aural interference accordingly promoting their integration in society. Key words: aggression, youngsters, aural condition.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10676
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV