• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāja personība skolotāja un skolēnu sadarbībā pedagoģiskajā procesā pamatskolā

Thumbnail
Открыть
299-6508-Ziverte_Iveta_Peda030065.pdf (1.069Mb)
Автор
Zīverte, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Ivetas Zīvertes bakalaura darbs „Skolotāja personība skolotāja un skolēnu sadarbībā pedagoģiskajā procesā pamatskolā” risina problēmu par skolotāja un skolēnu sadarbību pedagoģiskajā procesā, kā skolotāja personība ietekmē sadarbību un vai tā būs veiksmīga, ja skolotāja personībai piemīt pedagoģiskās spējas, rakstura un citas personības īpašības. Pētnieciskajā daļā autore izmanto anketas un novērošanas metodi, kas dod iespēju atklāt jaunas sakarības, likumības un formulēt idejas turpmākai pedagoģiskā procesa pilnveidošanai, lai veicinātu personības attīstību. Bakalaura darbam ir 58 lpp., sastāv no 4 pielikumiem. Pētījumā izmantoti 37 literatūras avoti. Pētījuma darbu papildina 48 tabulas, 2 attēli. Bakalaura darbu var izmantot pedagoģijas zinātņu studenti un skolu pedagoģiskais personāls. Atslēgvārdi: Skolotāja personība, skolotāja un skolēnu sadarbība, pedagoģiskais process.
 
The graduation paper of Iveta Zīverte „Teacher’s personality in collaboration of teachers and students in pedagogical process in primary school” solve the problem about collaboration of teachers and students in pedagogical process, how teacher’s personality affect collaboration and will it be successful if teacher’s personality has pedagogical abilities, personal touch and other qualities of character. In research work writer uses survey and method of observation, that gives opportunity to discover new connections, regularities and define ideas for the further improvement of pedagogical process in development of personality. The scope of the graduation paper is 58 pages. Also included are 4 appendixes. The bibliography lists 37 sources. Paper includes 48 tables, 2 figures. The graduation paper can be used by students of educational theory and pedagogical personal of schools. Key words: teacher’s personality; collaboration of teachers and students; pedagogical process
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10698
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV