• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošie faktori sākumskolā

Thumbnail
Открыть
299-6591-Kovalevska_Marina_Peda030148.pdf (1.563Mb)
Автор
Aleksandrova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lasmanis, Aivars
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Marinas Kovaļevskas pētījumā tiek analizēti 8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošie faktori sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz Ļ. Vigotska, D.W. Johnsonsa un R.T. Johnsonsa teoriju, kā arī uz G. Cukermanes, A. Šponas, R. Andersones, I. Žoglas, R.E. Slavina un R.M. Feldera atziņām, autore analizē sadarbības jēdzienu, sadarbības prasmes un skolēnu savstarpējās sadarbības būtību, tās veidošanās veicinošie faktori. Pētījuma empīriskajā daļā autore analizē 8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošos faktorus konkrētā kultūrvidē - Rīgas sākumskolā X. Šajā sadaļā autore pielieto mūsdienīgas pētniecības metodes: Kronbaha-alfa metodi, Kolmogorova-Smirnova Z-testu, Kruskala-Valisa metodi, Vilkoksona testu un Faktoru analīzes metodi. Izstrādātais teorētiskais un praktiskais pētījums noderēs sākumskolas skolotājiem. Atslēgvārdi: sadarbība, sadarbības prasmes, skolēnu savstarpējā sadarbība, 8-9 gadīgs bērns, sadarbības veidošanās process, sadarbības veidošanās veicinošie faktori, interaktīvās metodes.
 
In Marina Kovalevska’s research, factors fostering cooperation of 8-9-year-old children in the primary school are being analysed. In the theoretical part of the research, based on the theory of L.Vigotsky, D.W. Johnson and R.T. Johnson, as well as on the conclusions of G. Cukerman, A. Shpona, R. Andersone, I. Zhogla, R.E. Slavin and R.M. Felder, the author analyses the term of cooperation, cooperative skills, the essence of pupils’ cooperation, and the factors fostering it. In the empirical part of the research, the author analyses the factors fostering cooperation in the particular cultural environment – in Riga primary school X. In this part, the author uses modern research methods: method of Cronbach's Alpha, the test of Z. Kolmorogov-Smirnov, the method of Kruskal-Wallis, the test of Wilcoxon Signed Ranks and the factor analysis. The theoretical and practical research will be useful for primary school teachers. Key words: cooperation, skills of cooperation, pupils’ cooperation, 8-9-year-old child, process of cooperation, factors fostering cooperation, interactive methods.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10712
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV