Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTimofejeva, Diānaen_US
dc.contributor.authorKrūmiņa, Zinaīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:03:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:03:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9907en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10736
dc.description.abstractDiplomdarbā tiek aplūkotas jaunas sociālpedagoģiskās darbības metodes darbā ar bērniem, kuriem ir redzes traucējumi. Strādājot ar šiem bērniem, darba autore novēroja, ka skolēniem ir attīstības problēmas, kā rezultātā tiek apgrūtināts socializācijas un mācību process. Pētījuma mērķis bija izzināt sociālā pedagoga darba iespējas Strazdmuižas internātskolā, izmantojot dabas materiālus. Kā rāda prakses pieredze, bērnam ar redzes funkciju traucējumiem psiholoģiskajā un fizioloģiskajā attīstībā liela nozīme ir darbam ar dabas materiāliem. Tas ļauj būt ar dabu ciešā kontaktā, kā arī attīsta maņas, veicina bērnu domāšanu, iztēli, ceļ pašvērtējumu, kas ir ļoti būtiski mācību procesā. Darba praktiskajā daļā tika izveidots sociālpedagoģisks darba plāns, kas veicina bērnu maņu attīstīšanu un sekmē sociālo prasmju iegūšanu. Pētījuma rezultātā noskaidrojās, ka darbs ar dabas materiāliem trenē vājredzīgo un neredzīgo bērnu maņas, veicina domāšanas procesu, iztēli, kā arī uzlabo viņu sociālo saskarsmi. Darbā tika izmantoti tādu autoru darbi kā S. Tūbele, A. Šteinberga, S. Omārova, I. Puškarevs, I. Plaude, A. Golubeva, A. Karpova un citi autori.en_US
dc.description.abstractIn this assignment are studed children with vision disturbance. Working with those children author of this assignment observe that these pupil have upgrowth problems which consequently trouble process of studies and socialization. As per practice expierence natural materials have a big significance in pshihological and physiological evolution for children with vision disturbance. The purpose of the research was to find out pedagogic job facilities in application of natural materials at Strazdu boarding – school. In assignment practice chapter was created socialpedagogy working plan which promote children sensational and social skill education. In result of research turned out that handling with natural materials exercise weak-eyed and blind children sensory, operation of thinking, imagination as well as make better their social communication. In research are worked out following authors pieces: S.Tubele, A.Steinberga, S.Omarova, I.Puskarevs, I.Plaude, A.Golubeva, A.Karpova and others.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskais darbs Strazdumuižas internātskolā, izmantojot dabas materiālusen_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical work at Strazdumuiža boarding school using nature materialsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige