Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠroma, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorReutova, Arinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:03:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:03:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10316en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10746
dc.description.abstractDiplomdarbs „Fantāzija kā žanrs literatūras stundās vidusskolā” ir veltīts masu literatūras apguves jautājumam. Darbā ir veikta Dž.R.R.Tolkina „Gredzenu Pavēlnieks” un M.Uspenska „Tur, kur mēs neesam” romānu salīdzinošā analīze. Īpaša ievērība darbā ir pievērsta žanru aspektam un tādām stilu modeļiem kā postmodernisms un neomodernisms. Izpētes gaitā tika pierādīts, ka masu literatūras apguve vidusskolā ir būtiska mācību procesa sastāvdaļa.en_US
dc.description.abstractDegree work «Fantasy as a Genre in Literature Lessons at Secondary School» is devoted to the problem of popular literature studying. It represents the comparative analysis of novels "Lord of the Rings" by J.R.R.Tolkien and «There where we are not» by M.Uspensky. In the given work the special attention is payed to genre aspect and such style models as a postmodernism and a neomodernism. The investigation shows that studying of popular literature at secondary school is the important component of educational process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFantāzija kā žanrs literatūras stundās vidusskolāen_US
dc.title.alternativeFantasy as a Genre in Literature Lessons at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige