• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Runātprasmes pilnveide latviešu valodas kā otrās valodas stundās

Thumbnail
Öffnen
306-10329-Beikmane_Dina_BalF980159_2008.pdf (829.8Kb)
Autor
Beikmane, Dina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba „Skolēnu runātprasmes pilnveide otrās valodas stundās” mērķis ir izpētīt dažādus runas uzdevumu veidus, kas izmantojami latviešu valodas kā otrās valodas stundās un veicina skolēnu runas prasmes pilnveidošanu. Darbā ir analizēta teorētiskā literatūra par pieejām otrās valodas un svešvalodas mācīšanā, apskatītas prasības, kas runas prasmei izvirzītas mācību priekšmeta standartā, sniegti to kritēriji, ko runas prasmes vērtēšanai izstrādājusi LR IzM katrā pamatizglītības posma noslēgumā. Diplomdarbā apkopoti dažādi runas uzdevumu veidi, iedalot tos šādās grupās: 1. Dialogs. 2. Lomu spēles. 3. Situatīvie uzdevumi. 4. Cilvēka pašizteiksme. 5. Diskusija. 6. Monologs. 7. Projekts.
 
“Improving Speaking Skills in Second Language Classes” is to find out and study different types of speaking tasks and exercises used in Latvian as a second language classes in order to improve student’s Latvian language knowledge and speaking skills. The paper contains analyses of theoretical literature on the topic – different approaches in teaching second and foreign language; requirements postulated for speaking skills at the Standard of the subject “Latvian language”; criteria for evaluating speaking skills at the end of each step of Basic education worked out by Ministry of Education and Science. There are given summary of different types of speaking tasks which are divided in several groups: 1. Dialogue. 2. Role plays. 3. Situative tasks. 4. Self expression. 5. Monologue.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10747
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV