Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorŠaicāne, Sigitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:06Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10264en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10833
dc.description.abstractVispārīgās angļu valodas mācību programmā visas četras prasmes ( lasītprasme, rakstītprasme un prasme klausīties, kā arī runāt prasme) ir vienlīdz svarīgas. Profesionālā angļu valoda atšķiras ar to, ka parasti mērķauditorija ir pieaugušie, kuriem vairāk nepieciešama mutvārdu komunikācija dažādos kontekstos un reālās dzīves situācijās. Tādēļ šobrīd aktuāls ir jautājums, kādas aktivitātes izmantot, lai attīstītu pieaugušajiem nepieciešamās runāt prasmes Diplomdarbs „Lomu Spēle Pieaugušo Runāt prasmes Attīstībai Profesionālās Angļu Valodas Stundās” tika uzrakstīts, lai izpētītu, kā lomu spēle veicina runāt prasmju attīstību. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, kā lomu spēle, kas veidota balstoties uz vajadzību analīzi un pašizvērtēšana, sekmē runas prasmju attīstību, kas nepieciešamas strādājot Latvijas Valsts Arhīvā. Viena gadījuma izpēte notika Latvijas Valsts Arhīvā, 2008. gada aprīlī. Grupā bija 6 pieauguši studenti. Piecas lomu spēles tika izveidotas un pielietotas, lai attīstītu pieaugušo runāt prasmes. Tika izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes: vajadzību analīze, pašvērtējuma anketa studentiem pirms lomu spēlēm, studentu runas prasmju vērtēšana 5 lomu spēļu laikā, pašvērtējuma anketa studentiem pēc lomu spēlēm. Rezultāti pierādīja, ka lomu spēles attīsta pieaugušo runāt prasmes profesionālās angļu valodas stundās. Pierādījās, ka studenti labprāt piedalās lomu spēlēs, kurās tiek izspēlētas dažādas reālās dzīves situācijas. Tika secināts, ka lomu spēles, kas veidotas balstoties uz vajadzību analīzi un pašizvērtēšana, attīsta pieaugušo runāt prasmes profesionālās angļu valodas stundās.en_US
dc.description.abstractIn General English syllabus all four skills (reading, writing, listening and speaking) are at the same level of importance, English For Specific Purposes differs, because the target audience usually is adults who need English mostly for oral communication in different contexts and real life situations. That is why the question about the activities that could help developing speaking skills for adult students has become so important. The Diploma Paper ‘Role-Play to Develop Adult Students’ Speaking Skills in ESP Classes’ was written to explore how role play contributes to develoment of speaking skills. The aim of the Diploma Paper was to explore how role plays based on needs analysis and self-evaluation facilitate development of speaking skills needed for work at Latvian State Archive . The case study took place in Latvian State Archive. It lasted one month. A sample consisted of 6 adult students. Five role plays were designed and applied in order to develop students’ speaking skills. The methods of data collection as needs analysis, pre-self-evaluation questionnaire for students, evaluation of students’ speaking skills in 5 role-plays, post-self- evaluation questionnaire for students were used. The results proved that role plays develop adult students’ speaking skills. It also turned out that students enjoy participating in different real life situations roleplayed in a classroom. It was concluded that role plays based on needs analysis and self-evaluation develop adult students’ speaking skills in ESP classes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLomu spēle pieaugušo runātprasmes attīstībai profesionālajās angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeRole Play to Develop Adult Students’ Speaking Skills in ESP Classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record