Show simple item record

dc.contributor.advisorRihtere-Zunte, Elīnaen_US
dc.contributor.authorLeventāle, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:06Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10278en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10834
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Skolēnu mācīšanās stilu ietekme uz testu veidošanu vidusskolā”. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot: 1.kā skolēnu mācīšanās stili ietekmē progress-testu izveidošanu, 2.kādas īpašības piemīt skolēniem ar kinestētiko, vizuālo un audiālo tipiem, 3.kā mācīšanās tipi ietekmē progress-testu rezultātus. Tika apskatīta un analizēta literatūra par testiem, par vidusskolas skolēnu īpašībām un mācīšanās stiliem. Pētījumā tika izmantota metode - „gadījuma pētījums” („case study”). Pētījuma procesa sākumā skolēniem tika iedota aptaujas lapa, kuras mērķis bija noteikt skolēna mācīšanās stilu. Otrajā pētījuma daļā skolēniem tika iedoti divi testi: parāsts progress-tests un tests ar skolēnu mācīšanās stilu ievērošanu. Ar šo testu palīdzību autore vēlējās salīdzināt divu testu rezultātus: noteikt progress-testa un testa ar skolēnu mācīšanas stila ievērošanu stiprās un vājās puses. Pēc tam skolēniem tika izdalīta aptaujas lapa, kuras mērķis bija noskaidrot bērnu attieksmi pret progress-testiem un testiem, kuros tika ievēroti skolēnu mācīšanas stili, kā arī noskaidrot, vai testi ar skolēnu mācīšanas stilu ievērošanu palīdz uzlabot skolēnu rezultātus. Iegūtie rezultāti parādīja, ka, ievērojot bērnu mācīšanās tipus, skolēni gūst labākus panākumus. Apstrādājot aptauju anketu rezultātus var secināt, ka skolēni uzskata testus ar mācīšanās tipu ievērošanu par lietderīgiem, jo skolēni var redzēt savus panākumus. Autore konstatēja, ka skolēnu attieksme pret testiem mainījās uz labo pusi aizpildot testus ar mācīšanās stilu ievērošanu: bērniem vairs nav tik bail rakstīt testus, jo viņi var atrast tādus uzdevumus, kas ir piemērotāki viņiem pēc mācīšanās stila. Apkopojot pētījuma rezultātus, var secināt, ka diplomdarba autore un skolēni labprāt sadarbojās un katrs bija apmierināts ar iegūtajiem rezultātiem.en_US
dc.description.abstractThe present Diploma Paper is devoted to learning styles in designing tests for secondary pupils. The aim of the Paper was to find out how learners’ styles influence the designing of progress tests. The research was carried out to find out what the main peculiarities visual, kinesthetic and auditory learners have and how learners’ styles influence progress test results. The analysis of theoretical literature on test, adolescents and learners’ styles was done. The Case Study method was used. The research was begun by giving a questionnaire to the students. It was done with the goal to find out students’ learning styles. Another way for the author to gather data was to give students a simple progress test and then to give them another progress test in which students’ learning styles were taken into account. It was done so that the author was able to compare the students’ results of two tests and to find students’ weak and strong aspects. Then another questionnaire was given to the students to know students’ reactions to the progress test in which their learneng styles were taken into account and how such tests help students to improve their results. The obtained data revealed that students got better results in the second progress test when students’ learning styles were taken into account. The students also consider that such tests are useful for them because they see their improvement. What is more, the students are not afraid of them at all because they can find in these tests those tasks which are appropriate for them. Moreover, the students appreciate all exercises which were done at English lessons because all exercises were related to learners’ styles. Furthemore, the students consider that the more suitable exercises are for their styles, the better results they have in the progress tests. To sum up, the author of the Diploma Paper can say that the author and all the students worked productively and with pleasure and everybody was satisfied with their results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu mācīšanās stilu ietekme uz testiem angļu valodā vidusskolāen_US
dc.title.alternativeLearning Styles in Designing English Tests for Secondary School Pupilsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record