Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolitaen_US
dc.contributor.authorOzols, Laurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:11Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10621en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10857
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izveidot saturu metālapstrādē pamatskolas 5.klasei mājturības un tehnoloģijas stundās, aprobēt to pedagoģiskā praksē, kā ar izdarīt secinājumus no iegūtā rezultāta. Darbā ir apzināta un izanalizēta pieejamā speciālā literatūra par metālu un tā apstrādi un par stieples izgatavošanu, apzinātas pusaudžu vecumposma pedagoģiskās un psiholoģiskās īpatnības, izstrādāts tematiskais plāns desmit mācību stundām metālapstrādē, apzināta darbu vērtēšana, anketēti skolēnu un veikti secinājumi. Diplomdarbs sastāv no 4 nodaļām, kur pirmā nodaļa apraksta metālapstrādes vēsturi un tehnoloģiju attīstību, darba drošības noteikumus un instrumentus strādājot ar metālu un stiepli. Otrā nodaļā tiek apzināti pedagoģiskie un psiholoģiskie nosacījumi tēmas izstrādei, trešajā nodaļā tiek izstrādāts tematiskais plāns un ceturtajā nodaļā tiek veikta diplomdarba tēmas aprobācija Virbu pamatskolā. Izstrādātais darbs tika un arī turpmāk var tikt izmantots par pamatu aprobējot mājturības un tehnoloģijas stundas tēmā „Metālapstrāde”.en_US
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper is to create content for primary school form 5, in housekeeping and technology lessons, to approbate it in the pedagogical practice as well as make the conclusions from the results acquired in this paper. The author studied and analyzed special available literature about metal and its processing, about producing the wire; studied pedagogical and psychological individuality of youngster in this age, worked out topical plan for ten lessons, gathered information about evaluation of the works, mediatized pupils and at the end worked out the conclusion. The bachelor’s paper consists of 4 chapters, where first chapter describes the history of metal working and development of technologies, regulations of working safety and tools necessary for work with metal and wire. In second chapter the author studies the pedagogical and psychological rules for output of the topic, in third chapter the topical plan has been worked out and in forth chapter the author performed the approbation of the topic in Virbi primary school. The written paper was used and it can be continuously used as a base when approbating a topic “Metal working” in housekeeping and technology lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību satura izveide darbam ar stiepli mājturības un tehnoloģijas stundās 5. klaseien_US
dc.title.alternativeDesigning the teaching/learning content for work with the wire in home economics and technologies lessons in Grade 5en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record