• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību tēmas "Kokapstrāde" apguve 6. klasē mājturībā un tehnoloģijās

Thumbnail
Открыть
299-10874-Aigars_Erdmanis_SkAm040008.pdf (30.22Kb)
Автор
Erdmanis, Aigars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Treimane, Gunta
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Sabiedrībai kopumā nepieciešami radošas, brīvas un patstāvīgas personības. Līdz ar to mainās arī skolotāja loma, jo viņam jākļūst par personu, kura ne tikai sniedz zināšanas, bet palīdz arī vispusīgi un radoši attīstīties kā personībai. Diplomdarba mērķis – izpētīt individualizācijas un diferenciācijas pedagoģiskās iespējas kokapstrādes apguves procesā mājturības un tehnoloģiju stundās 6.klasē. Darba uzdevumi: 1)iepazīties ar pedagoģisko, psiholoģisko un speciālo literatūru pētāmās problēmas aspektā; 2)izpētīt individualizācijas un diferenciācijas lomu mājturību un tehnoloģiju apguvē; 3)izstrādāt mācību tēmas „Kokapstrāde” apguve 6.klasē mājturības un tehnoloģiju mācību saturu; 4)kokapstrādes tēmas aprobācijas procesa un rezultātu analīze. Pētījuma gaitā ar dažādu metožu palīdzību tika izzināts, kā labāk kokapstrādes tēmas apguves laikā individualizēt un diferencēt skolēnu darbu, kādas izmaiņas notiek skolēnu patstāvīgajā un radošajā darbībā. Pētījums tika veikts Limbažu rajona Baumaņu Kārļa Viļķenes pamatskolas 6. klasē, pētījumā piedalījās 8 skolēni. Beidzot pētījumu tika konstatēts, ka skolēniem uzlabojošās sadarbības prasmes savā starpā, pilnveidojušās praktiskā darba iemaņas. Vērtēšanas kritērijiem jābūt objektīviem un precīziem, tad skolēni būs vairāk motivēti radošam darbam, pašizaugsmei. Atslēgas vārdi: mājturība un tehnoloģijas, individualizācija, diferenciācija, kokapstrāde.
 
In general society needs the creative, free and independent personalities. It means that the teacher’s role is changing, because the teacher must be the person who only doesn’t give the knowledge but also helps the students to develop creatively and all – around as the personalities. The aim of the diploma work – to find out the pedagogical facilities of individualization and differentiation in the „Wood processing” at home economics and technology classes in Grade 6. The tasks of the work: 1)to make acquaintance with pedagogical, psychological and specific literature in aspects of the research topic; 2)to research the role of the individualization and differentiation in the studing process of home economics and technology; 3)to work out the content of studies of the theme „Wood processing” at home economics and technology classes in Grade 6; 4)The analysis of the opprobation process and results of the theme „Wood processing” . In the working process author found out, with the helping of different methodes, how individualizat and differentiat the students studies better in the theme „Wood processing” and what are the changes in the students’ self – contained and creative studing process. The research work was done in Vilkene Primary School named after Baumanis Karlis, Limbazi region in Grade 6, 8 students took part. At the end of the research work author established that the cooperation skills among the students had improved, also their practical working skills had improved. The criterias of evaluation must be objective and exact, then the students will be more motivate to the creative work and self – development. Keywords: home economics and technology, individualization, differentiation, wood processing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10869
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV