Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem iekļaušanās iespējas un nosacījumi vispārizglītojošā skolā
Author
Vilka, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Nīmante, Dita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tika analizēta bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem iekļaušanās iespējas un nosacījumi vispārizglītojošā skolā retrospektīvā skatījumā. Tēmas aprakstā iekļauta darba autores personīgā pieredze, audzinot bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem, kā arī izpētot vēl divu meiteņu ar garīgās attīstības traucējumiem izglītības iegūšanas iespējas.
Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta ar 27 vienībām, 3 attēliem un 30 pielikumiem. Darba uzskatāmai informācijai pievienoti fotoattēli no personīgā arhīva.
Atslēgvārdi: iekļaujošā izglītība, bērns ar garīgās attīstības traucējumiem In bachelor work was analyse childrens with mentally developmental disorders with the facilities and conditions in comprehensive school retrospective view. In theme description incorporate author private experience, rearing children with mentally developmental disorders as well as two girls with mentally developmental disorders to be able to get education.
Work component from introduction, three departmental, conclusions, bibliography with 27 units, 3 pictures and 30 appendix. For more information incorporate photos from private archive.
Keywords: inclusive education, children with mentally developmental disorders.