Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Inetaen_US
dc.contributor.authorČeremihina, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:15Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10956en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10887
dc.description.abstractDarba nosaukums: JAUNĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU SAZIŅAS VEICINĀŠANA UN ATTĪSTĪŠANA Darba autors: Tatjana Čeremihina Darba zinātniskais vadītājs: Mag. paed. Ineta Aizporirte Darba saturs: 75 lpp., 8 tabulas, 14 zīmējumi, 3 pielikumi, analizēti 44 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Ļ. Vigotska, J. Komenska, Ž.Ž. Russo, J.Fļerinas un citu autoru atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi, kā saziņas būtība, saziņās īpatnības bērnu grupā, jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saziņās īpatnības, saziņas nozīmē jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskajā attīstībā. Pētījuma praktiskajā daļā analizējot iegūtos rezultātus, secināju, ka tad, ja pedagogs veicina pozitīva psiholoģiskā klimata veidošanos grupā, palīdz bērniem komunicēt un veidot saskarsmes iemaņas, izmantojot dažādas darba metodes, tad bērnu savstarpējās saziņas iemaņas attīstās veiksmīgi. Šo pētījumu varētu izmantot pirmsskolas pedagogi.en_US
dc.description.abstractAnotation Title: YOUNGER PRESCHOOL AGE OF CHILDREN’S MEMORY DEVELOPMENT TO FURTHER. Author: Svetlana Šaškina. Scientific assistant: Mag. Paed. Ineta Aizporiete. Contents of work: 63 pages, 5 statistical table, 2 drawing, 3 addition, analyzed 41 literature derivation. Purpose of research: Theoretical part of the research is based on the conclusions of L.Vigotsk, J.Komensk, Zh.Zh.Russo, M.Montesour, D.Liegheniec, A. Adler, D.Elkonin and other authors conclusions. In the theoretical part analyses such questions as forms of memory and processes, peculiarities of children’s memory in an early pre-school age, significance of memory in the mental development of children in an early pre-school age. The exceeded results of the practical part of the research help to conclude that there is necessity to improve further the methods of development the children’s memory just in their early pre-school age. This research work give the methodical material which is possible to use in the studies on development the children’s memory in the juniour groups of the pre-school educational institution.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saziņas veicināšana un attīstīšanaen_US
dc.title.alternativepromotion and development of junior preschool age childreņ s communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record