Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saziņas veicināšana un attīstīšana

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Darba nosaukums: JAUNĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU SAZIŅAS VEICINĀŠANA UN ATTĪSTĪŠANA Darba autors: Tatjana Čeremihina Darba zinātniskais vadītājs: Mag. paed. Ineta Aizporirte Darba saturs: 75 lpp., 8 tabulas, 14 zīmējumi, 3 pielikumi, analizēti 44 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Ļ. Vigotska, J. Komenska, Ž.Ž. Russo, J.Fļerinas un citu autoru atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi, kā saziņas būtība, saziņās īpatnības bērnu grupā, jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saziņās īpatnības, saziņas nozīmē jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskajā attīstībā. Pētījuma praktiskajā daļā analizējot iegūtos rezultātus, secināju, ka tad, ja pedagogs veicina pozitīva psiholoģiskā klimata veidošanos grupā, palīdz bērniem komunicēt un veidot saskarsmes iemaņas, izmantojot dažādas darba metodes, tad bērnu savstarpējās saziņas iemaņas attīstās veiksmīgi. Šo pētījumu varētu izmantot pirmsskolas pedagogi.
Anotation Title: YOUNGER PRESCHOOL AGE OF CHILDREN’S MEMORY DEVELOPMENT TO FURTHER. Author: Svetlana Šaškina. Scientific assistant: Mag. Paed. Ineta Aizporiete. Contents of work: 63 pages, 5 statistical table, 2 drawing, 3 addition, analyzed 41 literature derivation. Purpose of research: Theoretical part of the research is based on the conclusions of L.Vigotsk, J.Komensk, Zh.Zh.Russo, M.Montesour, D.Liegheniec, A. Adler, D.Elkonin and other authors conclusions. In the theoretical part analyses such questions as forms of memory and processes, peculiarities of children’s memory in an early pre-school age, significance of memory in the mental development of children in an early pre-school age. The exceeded results of the practical part of the research help to conclude that there is necessity to improve further the methods of development the children’s memory just in their early pre-school age. This research work give the methodical material which is possible to use in the studies on development the children’s memory in the juniour groups of the pre-school educational institution.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By