Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBaumane, Annaen_US
dc.contributor.authorUrlovska, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:15Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10958en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10889
dc.description.abstractZinātniskais darbs izstrādāts pedagoģijas nozarē, pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē, izmantojot pedagoģijas teorijas un praktisko pieredzi pedagoģijā. Pētījuma objekts: Pirmsskolas vecuma bērnu valodas veicināšana. Pētījuma priekšmets: 4- 5 gadus vecu bērnu valodas attīstības veicināšana. Diplomdarba teorētiskajā daļā autore ir pētījusi jautājumu par valodas attīstības veicināšanu 4- 5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Valoda ir svarīgākais cilvēka sazināšanas līdzeklis un aktuāli ir kā mēs to ikdienā veidojam savā runā. Darba mērķis: Izpētīt un attīstīt 4- 5 gadu vecu bērnu valodu. Uzdevumi: 1.Apzināt un analizēt literatūru par valodas attīstību, korekciju un pilnveidošanu. 2.Noskaidrot pirmsskolas vecuma bērnu valodas attīstības vecumposmu iezīmes. 3.Veikt pētījumu par valodas attīstības pilnveidošanu 4- 5 gadus veciem bērniem. Hipotēze: Strādājot pēc diplomdarba autores izveidotas runas apmācības sistēmas, bērnu valoda veidojas skaidrāka, bagātinās vārdu krājums un domu izteiksme. Runa bērnam sāk attīstīties viņa piedzimšanu, tāpēc liela uzmanība pievēršama valodas attīstībai pirmsskolas vecumā. Praktiskajā daļā bērnu runa tika attīstīta un pilnveidota gan skaņu pareizas izrunas, gan fonemātiskās uztveres, gan leksiski gramatisko formu jomā.en_US
dc.description.abstractScientic work made in pedagogic field pre- school pedagogic sub- field, using pedagogic theories and practical experience in pedagogy. Research object: Pre- school age children language promotion 4- 5 years old in pre- school children. Research subject: language development promotion. Diploma work theoretical part author has been researched question about language development promotion 4- 5 years old in pre- school children institution. Language is important humans communication device, and important is that we are creating it every day in our language. Work target: Research and develop 4-5 years old children language. Tasks: 1.To study and analyzed literature about language development, correction and perfection. 2.To let know pre- school age children language development age level traits. 3.To make research language development perfection 4- 5 years old children. Hypothesis: Working by diploma work author formed speech instruction system, children language is getting more cleary, richer work ammount and think expressions. Children speech is making developed with his born, thats why big attention is converted language development in pre- school age. Pratcical part children speech was developed and perfected with sound correct accent, and with fonetical perception, and with lecsical grammar form field.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleValodas attīstības vecināšana 4-5 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativePromoting the develo9pment of the language of 4-5 years old children at preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию