Matemātisko priekšstatu apgūšanas prasme 3-4 gadus veciem bērniem
View/ Open
Author
Endzele, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Boša, Iveta
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
.
Darba nosaukums: „Matemātisko priekšstatu apgūšanas prasme 3 – 4 gadus veciem bērniem”.
Darba autors: Kristīne Bature.
Darba zinātniskā vadītāja: pasniedzēja Mag. Paed. Iveta Boša.
Darba saturs: tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Darbā ir 5 tabulas, 1 anketa vecākiem, 2 anketas pirmsskolas pedagogiem un 2 diagrammas. Šajā daļā tika izskatītas matemātisko priekšstatu veidošanās metodes un priekšmetiskās vides nepieciešamību. Kā arī izmantoti 18 literatūras avoti.
Pētījums mērķis: : Izzināt matemātisko priekšstatu apgūšanu 3 - 4 gadu vecu bērnu attīstībā.
Pētījums teorētiskā daļa: apskatu bērna psiholoģiskās īpatnības pirmsskolas bērnu vecuma grupā 3 – 4 gadi, attiecīgajos attīstības līmeņos, kā arī matemātisko priekšstatu lomu pirmsskolas izglītības iestādē 3 – 4 gadu vecu bērnu attīstībā. Šajā daļā tika izskatītas matemātisko priekšstatu veidošanās metodes un priekšmetiskās vides nepieciešamību.
Pētījuma praktiskā daļa: es veicu pētījumus par matemātisko priekšstatu apgūšanu. Tā sastāv no šādām sadaļām: bērnu matemātisko priekšstatu apzināšana, nodarbības apraksts, didaktiskās rotaļas apraksts, pedagoģiskie secinājumi.
Izdarot secinājumus, ir jāņem vērā, ka bērnu pozitīvas attīstības rezultāts ir viņa zinātkāre, iniciatīva, darbīgums, prasme domāt, radīt un pašizteikties. Publication title: The Mathematics conception adoption skills for children to 3-4
years old.
Publication author: Kristīne Bature
Publication scientific manager: Mg. Paed. Iveta Boša
Publication contents: The publication composed of several parts –
Introduction, theoretical part and practice part. In this publication is 5 charts, 1 questionary for parents, 2 questionaries for teacher and 2 diagrams. In this part look about mathematics conception formation methods and subject setting indispensable. In this work uses 18 indexes of sources.
Work research object: To find out the mathematics conception adoption skill for children to 3-4 years old development.
Work research theoretical part: I report child psychological features for 3-4 years old, respective development scale and mathematics conception for elementary school (kinder garden) for children 3-4 years old cultivation. In this part looked the mathematics conception formation methods and subjects setting indispensable.
Work research practical part: I make research about mathematics conception adoption. It consists of several parts: the children mathematics conception study, subject description, didactic game description, pedagogical conclusions.
My conclusions – I will be considering children positive development result is hers thirst for knowledge, initiative, activity, make mean skill and express one’s
opinion.