Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLiepiņa, Ingaen_US
dc.contributor.authorKārkliņa, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:17Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10982en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10902
dc.description.abstractDarba nosaukums: „Rotaļa kā adaptācijas veicinātāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Autore: Dace Kārklņa Darba zinātniskā vadītāja: Mag.paed. Inga Liepiņa Darba apjoms: 66 lpp.,8 tabulas, 6 attēli, 32 literatūras avoti, 1 pielikums. Pētījuma mērķis: izvērtēt rotaļas nozīmi 3-4 gadus vecu bērnu adaptācijas periodā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma objekts: adaptācijas process pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma priekšmets: rotaļa kā adaptācijas rosinātāja. Pētījuma metodes: 1)pedagoģiskās literatūras analīze; 2)pedagoģiskais eksperiments; 3)pedagoģiskā novērošana. Pētījuma hipotēze: 3-4 gadus veci bērni veiksmīgāk adaptējas pirmsskolas izglītības iestādē, ja kā adaptācijas veicinātāja tiek izmantota rotaļa. Atslēgas vārdi: adaptācijas process, rotaļa, attīstība, pirmsskola. Teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra, kas saistīta ar bērnu adaptācijas īpatnībām pirmsskolas izglītības iestādē, 3-4 gadus vecu bērnu vecumposma attīstības īpatnībām, izzinātas teorētiskās nostādnes par rotaļu un tās izmantošanas iespējām adaptācijas periodā. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Lieģenieces D., Svences G., Dzintares D., Stangaines I., Bahas V., Bošas R., Ukstiņas R., Reņģes V., Vorobjova A., Golubinas V., un citu autoru atziņām par adaptāciju pirmsskolā, bērnu vecumposma attīstību un rotaļu teorētisko skaidrojumu. Praktiskajā daļā tiek izzināta rotaļas nozīme 3-4 gadus vecu bērnu adaptācijas periodā. Tiek veikta pedagoģiskā novērojuma un eksperimenta laikā iegūto rezultātu analīze.en_US
dc.description.abstractTitle of the Paper: Games as a Means of Facilitating Adaptation of 3 - 4 Years Old Children in Pre-school Educational Institutions Author: Dace Kārkliņa Research Supervisor: Mag. Paed. Inga Liepiņa Volume: 66 pp.,8 tables, 6 pictures, 32 reference sources, 1 annexe Aim of the Research: To assess the importance of games during the adaptation period of 3 – 4 years old children in a pre-school educational institution Object of Research: Adaptation process in a pre-school educational institution Subject of Research: games as stimulators of adaptation Methods of research: 1)analysis of pedagogical literature, 2)pedagogical experiment, 3)pedagogical observation. Hypothesis of Research: 3 – 4 years old children adapt more successfully in a pre-school educational institution, if games are used as facilitators of adaptation. Key Words: adaptation process, game, development, pre-school nursery school. In the theoretical part the author analyses pedagogical and psychological literature pertaining to peculiarities of children’s adaptation in a pre-school educational institution and developmental peculiarities of the children of the age group of 3 - 4 years.Theoretical views on games and the possibilities of their application during the adaptation period have been identified and analysed. The theoretical part of the Paper is based on the views of D. Dzintare, D. Lieģeniece, G. Svence, I. Stungaine, V. Baha, R. Boša, R. Ukstiņa, V. Reņģe, A. Vorobjovs, V. Golubina and other authors on children’s adaptation in pre-school educational institutions, on theretical standpoints pertaining to children’s development at a certain age and the role of games. In the practical part of the Paper the author analyses the role of games during the adaptation period of 3 - 4 years old children.Analysis of the results obtained in the process of pedagogical observation and experiment is presented.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa kā adaptācijas veicinātāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādēsen_US
dc.title.alternativePlay as the promoter of adaption of 3-4 years old children in preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige