• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstatu veidošanās par ģeometriskām formām rotaļās

Thumbnail
Открыть
299-10990-_Ilga_Kalnina.pdf (1.169Mb)
Автор
Kalniņa, Ilga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbs: Piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās rotaļās. Darba autors: Ilga Kalniņa Darba vadītājs: Dr. paed. Rudīte Andersone Pētījuma mērķis: izpētīt piecu un sešu gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanos rotaļās. Darbs sastāv: no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta 31 vienība un 3 pielikumiem. Darba apjoms: 82 lapas, darbā ietverti 3 attēli. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēti priekšstati par ģeometrisko formu veidošanos. Otrajā nodaļā analizētas rotaļas. Trešajā nodaļā raksturots piecu un sešu gadu vecu bērnu vecumposms. Ceturtajā nodaļā analizēta priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās mūsdienu pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta piecu un sešus gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās eksperimentālā pārbaude. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstati par ģeometriskām formām veidojas sekmīgi, ja izmanto šādas rotaļas- sižeta, radošās, didaktiskās un kustību.
 
The Graduation Paper: The development of notion about geometrical figures in games for 5 – 6 year old children. The author: Ilga Kalnina Scientific supervision: Dr. paed Rudite Andersone The aim of the research: to explore the development of notion about geometrical figures in games for 5 – 6 year old children. The work consists of: the introduction, five chapters, the conclusion and the list of literature consisting of 30 items and 3 appendixes. The volume of the work: 82 pages The work contains: 3 figures The first chapter contains the theoretical analysis of the development of notion about geometrical figures. The second chapter analyses the games. The third chapter describes the age group of 5 – 6 year old children. The fourth chapter analyses the modern experience of the development of notion about geometrical figures. The fifth chapter describes the experimental test of the development of notion about geometrical figures for 5 – 6 year old children. The hypothesis: The hypothesis was approved during the research; the notion about geometrical figures for 5 – 6 year old children is developing successfully if the following games are used – creative, didactic, games with motions and the subject.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10906
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV