Piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstatu veidošanās par ģeometriskām formām rotaļās
Автор
Kalniņa, Ilga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs: Piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās rotaļās.
Darba autors: Ilga Kalniņa
Darba vadītājs: Dr. paed. Rudīte Andersone
Pētījuma mērķis: izpētīt piecu un sešu gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanos rotaļās.
Darbs sastāv: no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta 31 vienība un 3 pielikumiem.
Darba apjoms: 82 lapas, darbā ietverti 3 attēli.
Pirmajā nodaļā teorētiski analizēti priekšstati par ģeometrisko formu veidošanos.
Otrajā nodaļā analizētas rotaļas.
Trešajā nodaļā raksturots piecu un sešu gadu vecu bērnu vecumposms.
Ceturtajā nodaļā analizēta priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās mūsdienu pieredze.
Piektajā nodaļā aprakstīta piecu un sešus gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās eksperimentālā pārbaude.
Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstati par ģeometriskām formām veidojas sekmīgi, ja izmanto šādas rotaļas- sižeta, radošās, didaktiskās un kustību. The Graduation Paper: The development of notion about geometrical figures in games for 5 – 6 year old children.
The author: Ilga Kalnina
Scientific supervision: Dr. paed Rudite Andersone
The aim of the research: to explore the development of notion about geometrical figures in games for 5 – 6 year old children.
The work consists of: the introduction, five chapters, the conclusion and the list of literature consisting of 30 items and 3 appendixes.
The volume of the work: 82 pages
The work contains: 3 figures
The first chapter contains the theoretical analysis of the development of notion about geometrical figures.
The second chapter analyses the games.
The third chapter describes the age group of 5 – 6 year old children.
The fourth chapter analyses the modern experience of the development of notion about geometrical figures.
The fifth chapter describes the experimental test of the development of notion about geometrical figures for 5 – 6 year old children.
The hypothesis: The hypothesis was approved during the research; the notion about geometrical figures for 5 – 6 year old children is developing successfully if the following games are used – creative, didactic, games with motions and the subject.