Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepiņa, Ingaen_US
dc.contributor.authorKalniņa-Lāce, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10995en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10907
dc.description.abstractDarba tēma: Latviešu tautas pasaka kā radošas darbības veicinātājs pirmsskolas vecumā. Autore: Kristīne Kalniņa – Lāce Darba vadītājs: Mag. Paed. Inga Liepiņa Darba apjoms: 45 lpp.,11 attēli, 1 tabula, 33bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: latviešu tautas pasaka, bērns, pedagogs, aktivitāte, radoša darbība. Darbs izstradāts pedagoģijas nozarē. Darbs sastāv no divām daļām: *teorētiskās; *praktiskās; Teorētiskā daļā apkopotas pedagogu un psihologu atziņas par kreativitāti, tās attīstības nosacījumiem pirmsskolas vecumā, par latviešu tautas pasaku nozīmi bernu radošās darbības veicināšanā. Darba praktiskajā daļā atspoguļoti pedagogu un vecāku anketēšanas rezultāti. Pētījuma mērķis: izpētīt kā ar latviešu tautas pasakām, tiek veicināta radošā darbība. Darba izstrādes gaitā tika parādīts, ka, ja tiek ievērotas bērnu vecumposma īpatnības un ir izvēlētas bērniem atbilstošas mācību un audzināšanas metodes, tad pielietojot latviešu tautas pasakas var veicināt radošās darbības attīstību.en_US
dc.description.abstractKristīne Kalniņa –Lāce Latvian folk tales as a facilitator of craetive activities in pre-scoolers. Supervisor of the scientific work: Mag.paed. I.Liepiņa Volume: 45 pages, 33 bibliographic sources, 3 appendice The scientific work was worked out in the field of pedagogic. The work was performed in order to facilitate pre-schoolres creative activities using Latvian folk tales. The scientific work consists of 2 parts: *theoretical; *practical; In the theoretical part we examined the meaning of Latvian folk tales and their role in facilitating the creative work. In the practical part we offered methods to enable the creative activities, as well as practical classes. In the part of research:summary of the results of questionnaire. The objective of the scientific work: to study how we can eable childrens creative activities using Latvian folk tales. Key words: Latvian folk tales, child, teacher, activity, creative activities. Methods of research: -conversations; -questionnaire. In the scientific work showed how to enable childrens creative activities using Latvian fork tales.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLatviešu tautas pasaka kā radošas darbības veicinātājs pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeLatvian folk tales as the promoters of creative activity at preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record