Show simple item record

dc.contributor.advisorRihtere-Zunte, Elīnaen_US
dc.contributor.authorKorlotjana, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:19Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other11448en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10921
dc.description.abstractSpēles var tikt izmantotas jebkurā angļu valodas nodarbībā, jo tās ir tik dažādas un tik viegli pielāgojamas dažādām tēmām, ka tās var izmantot gandrīz jebkuram mērķim. Spēļu izmantošana gramatikas mācīšanai ir diezgan grūts uzdevums katram skolotājam. Tajā pašā laikā, tās ir noderīgs līdzeklis skolēniem visos līmeņos, jo tās var kalpot dažādiem mērķiem, un tās var lietot dažādos veidos. Šis Diplomdarbs ir rakstīts ar mērķi izpētīt, kādas spēles var palīdzēt uzlabot gramatikas prasmes pieaugušajiem. Gadījuma pētījums tika veikts sarunvalodas klubā "Let’s talk". Gadījuma pētījuma gaitā autore izvēlējās 2 dažādu veidu gramatikas spēles: sadarbības un konkurences spēles. Katra tikšanās bija balstīta uz gramatikas tēmu paskaidrošanu un spēļu izmantošanu pieaugušo gramatikas prasmju uzlabošanai. Spēļu izmantošana kluba dalībniekiem bija būtiska daļa no mācību procesa. Dati no testiem un aptaujas rezultātiem liecina, ka gramatikas spēles uzlabo pieaugušo gramatikas prasmes, un tās var palīdzēt pieaugušajiem iesaistīties mācību procesā. Turklāt, gramatikas mācīšana, izmantojot gramatikas spēles, kalpo kā lielisks līdzeklis, kā pieaugušie skolēni var uzlabot gramatikas prasmes. Atslēgvārdi: Gramatikas spēles, gramatikas mācīšana, sarunvalodas klubs "Let’s talk”, pieaugušie, testi pirms un pēc gadījuma pētījuma, spēļu novērošanas lapa, aptauja, atsauksmju novērtēšanas lapa, neformālā izglītība.en_US
dc.description.abstractGames can be used in any English lesson because they are so various and so easily adaptable to different themes that they can be used for almost any purpose. Using games in the process of teaching grammar is quite a difficult task for every teacher. At the same time, it is a great tool for learners of all levels, though it may serve for different purposes and may be used in different ways. This Diploma Paper has been written with the aim to explore what games can help to improve grammar skills for adult learners. The case study was carried out in the Conversational Club “Let’s talk”. During the case study, the author of the Paper had selected 2 different types of grammar games, such as cooperative and competitive games. Every meeting was based on presenting grammar topics and improving adult learners’ grammar skills with the help of these games. Games for the participants of this club were an essential part of the learning process. The data collected from the tests and questionnaires shows that grammar games improved adult learners’ grammar skills and can help to keep adults engaged in learning. Furthermore, learning grammar with the help of grammar games serves as a great tool how the adult learners can improve grammar skills. Keywords: Grammar games, teaching grammar, Conversational Club “Let’s talk”, adult learners, test before and after the case study, game observation sheet, questionnaire, feedback evaluation sheet, non-formal learning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleGramatikas spēles pieaugušajiem gramatikas zināšanu uzlabošanai sarunvalodas klubā „Let’s talk”en_US
dc.title.alternativeGrammar Games for Adults to Improve Grammar Skills in Conversational Club “Let’s talk”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record