• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pareizas izrunas attīstības nozīme tiem, kas sāk apgūt angļu valodu: Turcijas gadījums

Thumbnail
Открыть
299-12511-Karacan_Omer_Faruk_ok13001.pdf (733.4Kb)
Автор
Karacan, Ömer Faruk
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī darba galvenais mērķis ir uzsvērt valodas izrunas nozīmīgumu, akcentējot to ka tiem, kas mācās svešvalodas, vajadzētu būt korektai un pareizai izrunai. Līdz ar to šis darbs apraksta galvenos faktorus, kas ietekmē valodas apguves un mācīšanās procesus, koncentrējoties tieši uz EFL skolēniem un studentiem Turcijā. Šis darbs arī piedāvā nepieciešamos risinājumus, lai atrisinātu šos jautājumus, kā arī norādījumus, kā šos paņēmienus vajadzētu pielietot praksē. Darba autors ir veicis atsevišķa gadījuma izpēti un izveidojis aptauju, izstrādātu Turcijas studentiem, kas Latvijā ir ieradušies ar ERASMUS programmas starpniecību, pētot viņu angļu valodas sagatavotības līmeni. Intervija ar angļu valodas skolotāju tika veikta, lai uzzinātu viņa pieredzi, mācot angļu valodu pamatskolā Turcijā. Atslēgsvārdi: svešvalodas, precīza runa, EFL, Turcija, ERASMUS
 
This paper firstly emphasizes the importance of the spoken form of the language and therefore foreign language learners should have correct and accurate pronunciation. Additionally, this paper discusses main factors affecting the oral skills of EFL young learners in Turkey in the language learning and teaching process. It also suggests some necessary techniques for the solution of these factors. Recommendations are also given about how these techniques should be applied. The author has carried out a case study which contains a questionnaire. It was designed for students who came from Turkey as ERASMUS Programme participant in Latvia and to examine their backgrounds of English. An interview with the current English teacher was conducted for finding out his experience of teaching English in Primary School in Turkey. Key words: foreign language, accurate speaking, EFL, Turkey, ERASMUS
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10926
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV