Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorKaracan, Ömer Faruken_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:20Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other12511en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10926
dc.description.abstractŠī darba galvenais mērķis ir uzsvērt valodas izrunas nozīmīgumu, akcentējot to ka tiem, kas mācās svešvalodas, vajadzētu būt korektai un pareizai izrunai. Līdz ar to šis darbs apraksta galvenos faktorus, kas ietekmē valodas apguves un mācīšanās procesus, koncentrējoties tieši uz EFL skolēniem un studentiem Turcijā. Šis darbs arī piedāvā nepieciešamos risinājumus, lai atrisinātu šos jautājumus, kā arī norādījumus, kā šos paņēmienus vajadzētu pielietot praksē. Darba autors ir veicis atsevišķa gadījuma izpēti un izveidojis aptauju, izstrādātu Turcijas studentiem, kas Latvijā ir ieradušies ar ERASMUS programmas starpniecību, pētot viņu angļu valodas sagatavotības līmeni. Intervija ar angļu valodas skolotāju tika veikta, lai uzzinātu viņa pieredzi, mācot angļu valodu pamatskolā Turcijā. Atslēgsvārdi: svešvalodas, precīza runa, EFL, Turcija, ERASMUSen_US
dc.description.abstractThis paper firstly emphasizes the importance of the spoken form of the language and therefore foreign language learners should have correct and accurate pronunciation. Additionally, this paper discusses main factors affecting the oral skills of EFL young learners in Turkey in the language learning and teaching process. It also suggests some necessary techniques for the solution of these factors. Recommendations are also given about how these techniques should be applied. The author has carried out a case study which contains a questionnaire. It was designed for students who came from Turkey as ERASMUS Programme participant in Latvia and to examine their backgrounds of English. An interview with the current English teacher was conducted for finding out his experience of teaching English in Primary School in Turkey. Key words: foreign language, accurate speaking, EFL, Turkey, ERASMUSen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePareizas izrunas attīstības nozīme tiem, kas sāk apgūt angļu valodu: Turcijas gadījumsen_US
dc.title.alternativeImportance of Developing Young Learners' Speaking Skills in English: Turkey Caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige