Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorPētersone, Sandaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:20Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12634en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10929
dc.description.abstractDiplomdarbs tika izstrādāts, lai izpētītu runāšanas prasmju attīstību, lasot tekstus par dabas aizsardzību; izpētītu runāšanas prasmju būtību un kādiem jābūt lasīšanas tekstiem. Teksti par dabas aizsardzību tika izvēlēti tāpēc, ka tā ir aktuāla tēma mūsdienās. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, vai ar tekstiem par dabas aizsardzību var palīdzēt skolēniem attīstīt runāšanas prasmes. Runāšana veicina skolēnu domāšanu un viņu vārdu krājuma lietošanu. Runāšanas mācīšanai ir ļoti svarīga loma svešvalodas apguvē. Sazināšanās prasme svešvalodā skaidri un efektīvi veicina skolēnu sasniegumus skolā un vēlāk katrā dzīves periodā. Dažādas runāšanas aktivitātes var veicināt skolēnu attīstību pamata mijiedarbības iemaņās, kas nepieciešamas dzīvē. Skolēni lasa tekstus par kādu konkrētu tēmu, lai būtu pamats runāšanai. Diplomdarba izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums un datu iegūšanas metode bija anketas un pārbaudes veidlapa, lai uzzinātu skolēnu viedokli un apkopotu veikto uzdevumu rezultātus. Sākuma anketēšana tika veikta, lai uzzinātu skolēnu sākotnējo viedokli, attiecībā uz angļu valodas mācīšanos skolā. Beigu anketēšana tika veikta, lai noskaidrotu skolēnu domas par angļu valodas mācīšanos un lasīšanas tekstu par dabas aizsardzību ietekmi uz runāšanas prasmju attīstību pēc atsevišķa gadījuma pētījuma. Iegūtie rezultāti pēc atsevišķa gadījuma pētījuma parādīja, ka tekstu par dabas aizsardzību lasīšana motivēja skolēnus runāt un izteikt savas domas un attīstīja viņu runāšanas prasmes. Skolēni bija motivēti vairāk runāt klasē un viņiem bija savs viedoklis par dabas aizsardzību.en_US
dc.description.abstractDiploma Paper was written in order to find out the possibilities of developing speaking skills with the help of reading texts on nature protection; to research what speaking skills are and what reading texts should be. Texts about nature protection were chosen because it is a popular issue nowadays. The aim of the Diploma Paper was to study whether with the texts on nature protection it was possible to help students to develop their speaking skills. Speaking promotes students’ thinking and using their vocabulary. Developing speaking skills is a very important part of foreign language learning. The ability to communicate in the foreign language clearly and efficiently contributes to the success of the student in school and success later in every phase of his/her life. Various speaking activities can contribute a great deal to students in developing basic interactive skills necessary for life. Students read texts about a concrete theme in order to have a purpose for speaking. The chosen method of the research for the Diploma Paper was a case study and the methods of data collection were questionnaires and a checklist in order to find out students’ opinion and to summarize the activity results. The start up questionnaire had been performed to get to know the initial opinion of the students regarding their learning of English at school. The final questionnaire had been performed to clarify the students’ opinion on learning English and reading texts on nature protection and its impact on development of their speaking skills after the case study. The results of the case study showed that reading texts on nature protection motivated students to speak and share their opinion and it developed their speaking skills. Students were motivated to speak more in class and they had their own opinion on nature protection.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRunāšanas prasmju attīstīšana ar lasīšanas tekstiem par dabas aizsardzību 10. kasēen_US
dc.title.alternativeDeveloping Speaking Skills with Reading Texts on Nature Protection in Form 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию