Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorJosifova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:28Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14140en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10987
dc.description.abstractDiplomdarbs "Kooperatīvie Interneta uzdevumi vidusskolas skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšanai angļu valodas stundās" ir saistīts ar skolēnu vienaldzīgo attieksmi attiecībā uz kooparatīvo mācīšanos, kā rezultāts ir vāja mācīšanās motivācija. Vidusskolas skolēni nav motivēti aktīvi piedalīties kooperatīvajā darbā, bieži viņiem nav intereses par mācību procesu. Lai izpētītu, vai kooperatīvi Internetā balstīti uzdevumi paaugstina vidusskolas skolēnu mācīšanās motivāciju angļu valodas stundās, tika veikts pētījums "Rīnūžu" vidusskolā. Pētījumā tika izmantotas tādas datu vākšanas metodes kā intervija ar angļu valodas skolotāju, aptauja 11. klases skolēniem, kooperatīvo Interneta uzdevumu praktisks izmantojums valodas kabinetā un vidusskolas skolēnu atsauksmes. Pētījuma dati parāda, ka kooperatīvo Interneta uzdevumu saistība ar mācīšanās motīviem, uzvedības aspektiem, emocijam, interesiem un sociālo vidi ietekmē mācību procesu. Visu šo faktoru līdzdarbība paaugstina vidusskolas skolēnu mācīšanās motivāciju un iesaista skolēnus komunikatīvā un kooperatīvā darbā. Iepriekš minētās aktivitātes atbilst visam skolēnu un angļu valodas skolotāja prasībām kā gandarījums par uzdevuma paveikšanu, iespēja izvēlēties stundu tematu un piedalīšana modernos, radošos kooperatīvajos uzdevumos. Diplomdarba autore ir pārliecināta, ka atbilstoša attieksme pret mācību procesu, visi pozitīvie un negatīvie faktori, kuri ietekmē mācību procesu un iespēja izvēlēties nepieciešamos materiālus un informāciju, paaugstina vidusskolas skolēnu mācīšanās motivāciju.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper “Cooperative Internet-based Activities for Raising Secondary School Students’ Learning Motivation in English Lessons” deals with students’ indifferent attitude towards cooperative learning and as a result poor learning motivation. Secondary school students are not motivated to participate actively in cooperative work, therefore do not have a desire towards learning process. In order to find out whether cooperative Internet-based activities raise secondary school students' learning motivation in English lessons, a case study was carried out in secondary school "Rinuzhi". And such methods of data collection as the interview with English language teacher, the questionnaire among students of Grade 11, the practical use of cooperative Internet-based activities in the language classroom and secondary school students’ feedbacks were used. The research data show that connection of cooperative Internet based activities with learning motives, behaviour aspects, emotions, interests and social environment influence the learning process. The cooperation of all these factors raises secondary school students' learning motivation and involves students in communicative and cooperative work. The mentioned activities consist of students and the English teachers’ requirements as enjoyment from doing activities, the opportunity to choose topics of the lessons and participation in modern, creative cooperative tasks. The Author of the Diploma Paper is sure that the positive attitude towards learning process, all the positive and negative factors which influence the learning process and the opportunity to choose the necessary materials and information raise secondary school students’ learning motivation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKooperatīvie interneta uzdevumi vidusskolas skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšanai angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeCooperative Internet-based Activities for Raising Secondary School Students’ Learning Motivation in English Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record