Skolēnu valodas un komunikatīvās kompetences pilnveide interneta valodas izpētes procesā 12.klasē.
Author
Plauma, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vītola, Inita
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Skolēnu komunikatīvās un valodas kompetences pilnveide interneta valodas izpētes procesā 12. klasei” izstrādes rezultātā izveidota mācību stundu sistēma stilistikas un valodas kultūras jautājumu atkārtotai apguvei 12. klasē.
Darbā aprakstīta 4 latviešu valodas mācību stundu izveide par tematiem Interneta sarunu valoda un Internetā ievietoto tekstu stilistiskā daudzveidība, veikta mācību grāmatu, palīglīdzekļu un izglītības saturu reglamentējošo dokumentu analīze, kā arī sniegta praksē pārbaudīto mācību stundu procesa un rezultātu analīze. Darbā atspoguļoti arī lingvistiskās problēmas izpētes rezultāti.
Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām ar apakšnodaļām, pielikumos iekļauti izveidoto mācību stundu konspekti un skolēnu darbi. While working at the Diploma Paper ”Development of Communicative and Language Skills During the Internet Language Exploration Process in the 12th Form” a system of lessons has been created with aim to repeat and strengthen the knowledge of definite issues in stylistics and culture of language.
The paper provides insight in the structural organisation of four language lessons on the themes: The Communicative Language on the Internet and The Stylistic Variety of the Texts on the Internet in line with the analysis of the educational materials and aids, normative documents related to the education standards and the assessment of the lessons carried out and the results achieved during the teaching practice. The paper includes also the analysis of the linguistic problem.
The Diploma Paper consists of three chapters with sub-chapters and appendices including lesson plans and pupils’ works.