• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dzimtās valodas izmantošana angļu valodas gramatikas mācīšanai 12. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-23760-Liepina_Karina_kl09025.pdf (5.863Mb)
Autor
Spridzāne, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Linde, Lilita
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Īpaši liela nozīme gramatikai tiek pievērsta 12. klasē, kad skolēniem ir jākārto centralizētais angļu valodas eksāmens. Atsevišķa gadījuma pētījums tika veikts Aizputes vidusskolā. Diplomdarba mērķis bija noskaidrot, vai, izmantojot dzimto valodu kā palīglīdzekli angļu valodas stundās, tā sekmē problemātisko gramatikas tēmu apgūšanu skolēniem 12. klasē. Datu iegūšanai tika izmantota testa-mācīšanas-testa pieeja, testi, aptauja un intervija. Pētījuma rezultāti liecināja, ka dzimtā valoda, izmantojot to kā palīglīdzekli angļu valodas stundās, veicina problemātisko gramatikas tēmu apgūšanu skolēniem 12. klasē.
 
Grammar receives special emphasis as a language aspect to be taught in Form 12 when students must take the national English examination. A case study was done at Aizpute Secondary School. The aim of the Diploma Paper was to determine whether the use of the native language as a helping tool in English classes would facilitate students’ learning of problematic grammar themes in Form 12.The test-teach-test approach, one pre -test, two post-tests, student questionnaire and interview were chosen as methods of data collection. The results from tests showed that the native language used as a helping tool facilitates students’ learning of problematic grammar themes in Form 12.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11187
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV