• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikatīvā pieeja vidējā vecuma angļu valodas apguvēju mācībās SIA Baltimage

Thumbnail
Открыть
299-24007-Berga_Ērika_eb07101.pdf (443.5Kb)
Автор
Berga, Ērika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rihtere-Zunte, Elīna
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
ANOTĀCIJA Diplomdarba mērķis bija izpētīt Komunikatīvās pieejas (KP) principu un tehniku pielietojamību vidējā vecuma angļu valodas apguvēju mācībās SIA Baltimage Mācību centrā (MC). Strauji mainīgās ekonomiskās situācijas, sabiedrības novecošanās un valsts depopulācijas dēļ pieaug nepieciešamība mācīties angļu valodu. Gadījuma pētījuma metode, divas aptaujas anketas valodas apguvējiem, kā arī divas intervijas ar valodas apguvējiem un viena intervija ar Mācību centra angļu valodas skolotāju palīdzēja īstenot pētījuma mērķi. Iegūtie dati liecina, ka kopumā valodas apguvēji atbalsta Komunkatīvo pieeju angļu valodas mācīšanās procesā. Tomēr Komunkatīvās pieejas principi un tehnikas jāizvēlas atbilstoši konrētas valodas apguvēju grupas zināšanu līmenim, viņu vēlmēm un individuālajām īpatnībām. Atslēgas vārdi: valodas apguve, vidējā vecuma valodas apguvēji, Komunikatīvā pieeja (KA), Studiju centrs (CA).
 
The Diploma Paper was written in order to explore the application of principles and techniques of Communicative Approach (CA) in the process of mastering English with middle aged learners in the Study Centre (SC) SIA Baltimage. The necessity for mastering English in Latvia has been caused due to the rapidly changing economic situation, aging society and depopulation of the country. Case study was the method of the research, two questionnaires for the learners and interviews with two learners and one teacher were carried out as well. The data obtained showed that in general the learners approve the application of CA in the process of mastering English. At the same time, the principles and techniques of the CA should be applied selectively depending on the level of knowledge, desires and singularity of individuals of the concrete group of learners. Key words: mastering English, middle aged learners, Communicative Approach (CA) Study centre (SC)
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11193
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV