• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jāņa Ezeriņa daiļrades iepazīšana literatūras stundās 11.klasē

Thumbnail
Öffnen
299-24105-KALVANE_IEVA_ik09345.pdf (3.876Mb)
Autor
Kalvāne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ausekle, Dagmāra
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba „ Jāņa Ezeriņa daiļrades iepazīšana literatūras stundās 11.klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas rosinātu skolēnus saskatīt Jāņa Ezeriņa novelēs paustās vērtības. Pētījuma problēma: Kā organizēt literatūras mācību procesu, lai palīdzētu skolēniem saskatīt daiļliteratūrā paustās vērtības un padarītu tās skolēniem personīgi nozīmīgas. Diplomdarba pirmajā nodaļā apzināta literatūra par vērtīborientētas skolototāja un skolēnu sadarbības nozīmīgumu literatūras mācību procesā. Otrajā nodaļā aplūkots Jāņa Ezeriņa dzīves gājums un viņa devums latviešu novelistikā. Trešā nodaļa veltīta skolēnu izpētei un mācību materiālu izstrādei. Ceturtajā nodaļā aprakstīta Jāņa Ezeriņa daiļradei veltīto stundu norise. Piektajā nodaļā veikta skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums. Pielikumā pievienoti autores veidotie materiāli, skolēnu darbu paraugi, aptauja skolēniem.
 
Diploma “Introduction to Janis Ezerins’ Writings in Literature Lessons in Form 11.” is to develop a methodical system option that would encourage students to see Janis Ezerins expressed values in novel. The research problem: How to organize a literary learning process to help students to see the value expressed in fiction and make the students personally significant. Diploma thesis is structured in five chapters. In the first chapter of Diploma is the value-conscious literature teacher and students the importance of cooperation literature teaching. The second chapter looks at Janis Ezerins course of life and his contribution to the Latvian novels. The third chapter is devoted to student research and for teaching material. The fourth chapter describes Janis Ezerins creativity of hours run. The fifth section focuses on teacher collaboration and student outcomes analysis and evaluation. Attached the editorial materials, samples of student work, and a survey students.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11195
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV