Show simple item record

dc.contributor.advisorAusekle, Dagmāraen_US
dc.contributor.authorKalvāne, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24105en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11195
dc.description.abstractDiplomdarba „ Jāņa Ezeriņa daiļrades iepazīšana literatūras stundās 11.klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas rosinātu skolēnus saskatīt Jāņa Ezeriņa novelēs paustās vērtības. Pētījuma problēma: Kā organizēt literatūras mācību procesu, lai palīdzētu skolēniem saskatīt daiļliteratūrā paustās vērtības un padarītu tās skolēniem personīgi nozīmīgas. Diplomdarba pirmajā nodaļā apzināta literatūra par vērtīborientētas skolototāja un skolēnu sadarbības nozīmīgumu literatūras mācību procesā. Otrajā nodaļā aplūkots Jāņa Ezeriņa dzīves gājums un viņa devums latviešu novelistikā. Trešā nodaļa veltīta skolēnu izpētei un mācību materiālu izstrādei. Ceturtajā nodaļā aprakstīta Jāņa Ezeriņa daiļradei veltīto stundu norise. Piektajā nodaļā veikta skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums. Pielikumā pievienoti autores veidotie materiāli, skolēnu darbu paraugi, aptauja skolēniem.en_US
dc.description.abstractDiploma “Introduction to Janis Ezerins’ Writings in Literature Lessons in Form 11.” is to develop a methodical system option that would encourage students to see Janis Ezerins expressed values in novel. The research problem: How to organize a literary learning process to help students to see the value expressed in fiction and make the students personally significant. Diploma thesis is structured in five chapters. In the first chapter of Diploma is the value-conscious literature teacher and students the importance of cooperation literature teaching. The second chapter looks at Janis Ezerins course of life and his contribution to the Latvian novels. The third chapter is devoted to student research and for teaching material. The fourth chapter describes Janis Ezerins creativity of hours run. The fifth section focuses on teacher collaboration and student outcomes analysis and evaluation. Attached the editorial materials, samples of student work, and a survey students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJāņa Ezeriņa daiļrades iepazīšana literatūras stundās 11.klasēen_US
dc.title.alternativeIntroduction to Janis Ezerins’ Writings in Literature Lessons in Form 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record