Paškontroles iemaņu veidošanas iespējas 4-5 gadīgiem bērniem
Author
Radziņa-Paulovska, Sarmīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaņepēja, Ruta Ināra
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Sarmīte Radziņa – Paulovska
Darba tēma: Paškontroles iemaņu veidošanas iespējas 4 – 5 gadīgiem bērniem
Darba zinātniskais vadītājs: profesore Dr.paed. Ruta Ināra Kaņepēja
Maģistra darbā izzināta 4 – 5 gadu vecu bērnu personības attīstība un paškontroles iemaņu veidošanās iezīmes.
Darba mērķis ir izpētīt 4 – 5 gadīgu bērnu paškontroles iemaņu veidošanos.
Darbs sastāv no trīs nodaļām.
Pirmās nodaļas mērķis ir izpētīt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par bērna personības attīstības un 4 – 5 gadīgu bērnu psihofizioloģiskās attīstības nozīmi paškontroles iemaņu attīstībā.
Otrās nodaļas mērķis ir izpētīt paškontroles un sociālo prasmju attīstību pirmsskolas pedagoģiskajā procesā un paškontroles iemaņu saikni ar 4 – 5 gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstības īpatnībām.
Trešajā nodaļā ir analizētas aktivitātes bērna paškontroles iemaņu attīstīšanai un kontrolkaršu ietekme uz bērna paškontroles iemaņu veidošanos. Atspoguļota bērnu paškontroles iemaņu izaugsme, veicot prakt The author: Sarmīte Radziņa - Paulovska
The theme: Self control skills development opportunities of 4 – 5 year old children
Scientific leader: prof.Dr.paed. Ruta Ināra Kaņepēja
Master's thesis explored 4-5 year old children's personal development and self control skills formation characteristics.
The goal is to explore the 4-5 year old children's self-control skills formation.
The work consists of three chapters.
The first chapter is to explore the pedagogical and psychological literature on the child's personality development and 4 - 5 year old children's psycho-physiological importance of developing the skills of self development.
The second chapter's goal is to explore self-control and social skills of preschool educational process and self control skills in link with the 4-5 year old children's social skills development characteristics.
The third chapter analyzes the activities of the child's self-control skills development and the impact of check-lists on the child's self-contro