Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPapule, Evijaen_US
dc.contributor.authorArtjomova, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:59Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26174en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11228
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „Domraksta izmantošanas iespējas LAT2 apguvē 12.klasē”. Darba rakstīšanas mērķis ir noskaidrot, kādas grūtības skolēniem sagādā domraksta rakstīšana otrās valodas apguves procesā. Darbs sastāv no titullapas, anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāja, ievada, no nodaļām , secinājumiem, izmantotās literatūras , pielikumiem, dokumentārās lapas. Darbā ir valodas apguves procesa īss raksturojums, LAT2 rakstīšanas procesa raksturojums, domraksta izmantošanas iespējas LAT2 apguvē, skolēnu domrakstu rezultāti. Pielikumos ir skolēnu domrakstu paraugi, skolēnu aptaujas, attēls, ieteicamo domrakstu tematu saraksts. Pētītie jautājumi: domrakstu izmantošanas iespējas un līdzekļi 12.klasē; skolēnu grūtības domrakstu rakstīšanā; kļūdu un neprecizitāšu novēršanas iespējas. Secinājumi: domraksti ir jāraksta; ir vairākas metodes, ko piedāvāt skolēniem, mācot rakstīt domrakstus; rakstot domrakstus skolēni pieļauj kļūdas. Ir iespējams rakstīt pareizā valodā un novērst kļūdas.en_US
dc.description.abstractThe theme of diploma paper is “Means of Essays’ Usage in Learning LAT2 in 12th Form.” The aim of the paper is to find out what kinds of problems pupils come across while writing an essay in the second language. The paper consists of title page, annotation in the Latvian and English languages, table of content, introduction, chapters and subchapters, conclusion, bibliography, appendixes, documentary page. In the paper there is a short description of language learning process, as well as description of writing process and means of using essays in LAT2, and results of pupils’ essays. In the appendixes there are examples of pupils’ essays, their interrogations and picture. Investigated questions: -means and tools of using the essays in 12th form; -pupils’ problems while writing the essays; -means of avoiding mistakes and incorrectness. Conclusion: -it is necessary to write the essays; -there are many methods that will help the pupils to write the essays; -pupils make mistakes while writing the essays; -it is possible to write in correct language and avoid the mistakes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDomrakstu izmantošanas iespējas latviešu kā otrās valodas apguvē 12.klasē.en_US
dc.title.alternativeMeans of Essays Usage in learning LAT2 in 12th Form.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige