Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorSilaraupe, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26742en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11252
dc.description.abstractGitas Silaraupes pētījumā tiek analizētas mācību metodes, to piemērotība, efektivitāte jaunākās skolas vecuma bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem Rīgas X speciālajā internātskolā latviešu valodas stundās.. Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz A. Bakas, K. Grunevalda, I. Beļicka, H. Gurjona, S. Liepiņas, S. Miezītes, M. Seiles, K. Smita, L. Strika, E. Taivāna, S. Tūbeles, A. Šteinbergas, L. Vigotska, D. Isajeva, А. Katajeva, M. Montesori un vēl citu darbā pieminēto autoru teorijām un atziņām, autore analizē garīgās attīstības traucējumu cēloņus, līmeņus, sabiedrības attieksmi pret bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem, integrēšanos sabiedrībā, mācību darba specifiku un speciālajām skolām. Pētījuma empīriskajā daļā autore analizē izvēlētās mācību metodes izmantošanas iespējas bērnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem mācību darbā latviešu valodas stundās. Atslēgas vārdi: garīgās attīstības traucējumi, speciālās skolas, speciālais pedagogs, mācību darbs, audzināšanas darbs, integrēšanās.en_US
dc.description.abstractGitas Silarupes basic research is based on analysing Rigas X special boarding – school educational model, it adaptional efficiency for minor age school children with light mental disorders. In the theoretical part of the research, based on the theory of A. Baka, K. Grunevald, I. Beickis, H. Gurjons, S. Liepina, S. Miezite, M. Seile, K. Smit, L. Strika, E. Teivan, S. Tubele, A. Steinberg, L. Vigotsky, D. Isaev, А. Kataev, M. Montesory and other mentioned authors theories and conclusions, analysing menthal disorder whys and wherefores, it levels, public attitude against mentally disordered children, their adaptation in society and teaching process specific features and the special schools itself. Author’s research thumb rule part deals with the possibilities to use particular method for children in Latvian language classes. The author of research uses the latest method of the research- test of Cronbach’s Alpha. Key words: mental disorders, special schools, special teachers, educational work, integration.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību darba specifika bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem jaunākajā skolas vecumā latviešu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeThe specifics of the study work of junior pupils with minor mental developmental disturbances at Latvian language lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record