Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māraen_US
dc.contributor.authorMiheļsone, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other27007en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11254
dc.description.abstractDiplomdarbs „Mācību tēmas „Filcēšana” apguve 7. klasē mājturībā un tehnoloģijās” sastāv no 4 nodaļām: 1. nodaļā autore apraksta pusaudžu īpatnību raksturojumu, mācību satura atlases elementus un analizē mājturības un tehnoloģijas mācību satura reglamentējošus dokumentus; 2. nodaļā autore raksta par filcēšanas vēsturisko attīstību un tehniku, par kompozīcijas izveidi un Ziemassvētku tradīcijām; 3. nodaļā apskatāms autores izveidotais tematiskais plāns, pieeja skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanai, nepieciešamās izmaksas filcējot un uzskates līdzekļi, kuri izmantoti mācību stundās; 4. nodaļā autore raksta par tematiskā plāna aprobāciju Rīgas Zolitūdes ģimnāzijā un par skolēnu un skolotājas aptaujas rezultātiem. Atslēgas vārdi: mājturība un tehnoloģijas, filcēšana, mācību saturs.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper “Acquisition of Teaching Theme “Feltmaking” in Form 7 in Home Economics and Technology Classes” consists of 4 chapters: in the First chapter the author describes teenagers’ characteristic features, selection elements of the syllabus and analyzes regulation documents of the handicraft and technology’s syllabus; in the Second chapter the author writes about historical development and technique of feltmaking, about formation of composition and about Christmas traditions; the thematic plan, created by the author, approach to assessment of pupils’ learning achievements, necessary payments when felting, demonstrating means that will be used in teaching lessons - are being discussed in the Third chapter; in the Forth chapter the author writes about approbation of thematic plan in Riga Zolitude’s Gymnasium and about pupils’ and teachers’ inquiry results. Key words: Home Economics and Technologies, feltmaking, syllabus.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību tēmas "Filcēšana" apguve 7. klasē mājturības un tehnoloģiju stundāsen_US
dc.title.alternativeAcquisition of the theme "Felting" in Grade 7 at home economics and techologies lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record