Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorStepiņa, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:05Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27611en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11271
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums: „5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanās pirmsskolas izglītības iestādēs” Pētījuma autors: Anita Stepiņa Pētījuma mērķis: Izpētīt 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanos Lielvārdes novada pirmsskolas izglītības iestādēs. Maģistra darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 57 vienībām, astoņiem pielikumiem. Darba apjoms: 94 lapaspuses, 16 attēli, 3 tabulas. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta sadarbības prasmju būtība un veidošanās. Otrajā nodaļā aprakstīts 5-6 gadus vecu bērnu vecumposms. Trešajā nodaļā analizēta 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanās sekmēšanas mūsdienu pieredze. Ceturtajā nodaļā aprakstīta 5-6 gadus vecu bērnu eksperimentāla pārbaude. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes veidosies, ja mācību un audzināšanas procesā tiks pakāpeniski pilnveidotas bērnu saskarsmes un komunikācijas prasmes un veidota attieksmju pieredze. Atslēgvārdi: 5-6 gadus veci bērni, sadarbības prasmes.en_US
dc.description.abstractThe title of Master Paper: "5-6 years old children's cooperative skills formation in preschool education" The Author of the research: Anita Stepiņa The Aim of the research: To explore formation of cooperative skills for 5-6 year old children's in Lielvārdes district preschool education. Master's Paper consists of an introduction, four chapters, conclusion, references and sources with a list of 57 units, eight appendices. Amount of work: 94 pages, 16 images, 3 tables. In the first chapter the formation and the essence of cooperative skills are theoretically analyzed. The second chapter describes 5-6 years old children’s age period. The third chapter analyzes the modern experience of the promotion of 5-6 year old children's cooperative skills formation. In the fourth chapter an experimental testing of 5-6 year old children are described. During the research confirmed the hypothesis that the 5-6 year old children cooperative skills will develop if in the training and education process the children's communicative and cooperative skills will be gradually improved and the experience of an attitude will be developed. Keywords: 5-6 years old children, cooperative skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanās pirmsskolas izglītības iestādēsen_US
dc.title.alternative5 – 6 year old children’s cooperative skills formation in preschool educationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record