• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hiperaktivitātes, sociālās kompetences un pašcieņas saistība pusaudžiem.

Thumbnail
Открыть
299-27995-Poudziunas_Gunita_Psih010291.pdf (208.8Kb)
Автор
Poudžiunas, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sebre, Sandra Beatrice
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma mērķis bija noskaidrot vai pastāv saistība starp hiperaktivitāti, sociālo kompetenci un pašcieņu. Pētījumā piedalījās 80 pusaudži. Pētījumā tika izmantotas šādas metodes: Rozenberga pašcieņas aptauja (Rosenberg Self-Esteem Scale, Rosenberg, 1965) un Ahenbaha jaunieša pašnovērtējuma aptauja (vecums 11-18 gadi) (Youth Self – Report, Achenbach, T.M., Rescorola, L.A., 2001). Pētījuma rezultāti uzrāda, ka pastāv statistiski nozīmīga negatīva korelācija starp attiecību problēmu un pašcieņas un hiperaktivitātes un pašcieņas rādītājiem, savukārt statistiski nozīmīga pozitīva korelācija pastāv starp attiecību problēmu un hiperaktivitātes rādītājiem. Pētījuma rezultātus iespējams varētu izmantot skolotāji, sociālie pedagogi un citi profesionāļi, kuri savā darbā saskaras ar hiperaktīviem bērniem un vēlas labāk izprast viņu grūtības un vajadzības. Atslēgas vārdi: pusaudzis, UDHS, sociālā kompetence, pašcieņa
 
The aim of the research was to ascertain whether there exist a correlation between hyperactivity, social competence and self-esteem. There were used such methods: Rosenberg Self-Esteem Scale (Rosenberg, 1965) and Youth Self – Report (Achenbach, T.M., Rescorola, L.A., 2001). The results of research shows that there are statistical significant negative correlation between relationship problems and self-esteem and hyperacitivty and self-esteem, but statistical significant positive correlation is between relationship and hyperactivity indices. The results probably could be used by teachers and other professionals, which are working with children with hyperactivity and want’s better realize they difficulties and needs. Key words: adolescent, ADHD, social competence, self-esteem
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11277
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV