Jaunāko klašu skolēnu pozitīvas savstarpējās saskarsmes veicināšana klases stundās
Author
Ozola, Gundega
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Autores izvēlētā tēma „Jaunāko klašu skolēnu pozitīvas savstarpējās saskarsmes
veicināšana klases stundās” ir aktuāla, jo skolai kā mācību iestādei ir maksimāli jāiesaistās ne
tikai skolēna akadēmiskā apmācībā ,bet arī pilnvērtīgā sabiedrības locekļa attīstībā.
Darba mērķis ir izzināt jaunāko klašu skolēnu pozitīvas saskarsmes veicināšanas iespējas
klases stundās.
Pirmajā nodaļā autore izanalizē pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par saskarsmi,
tās veidiem un funkcijām.
Otrajā nodaļā autore raksturo jaunāko klašu vecuma skolēnu pozitīvas savstarpējās
saskarsmes īpatnības, to veicinošie un kavējošie faktori.
Trešajā nodaļā ir tiek izstrādāts, veikts un aprakstīts praktiskais darbs klases stundās ar
jaunāko klašu skolēniem pozitīvas savstarpējās saskarsmes veicināšanai.
Darbs sastāv no 56 lapaspusēm, tajā ir 4 tabulas, 12 attēli un 11 pielikumi. Literatūras
sarakstā minēti 26 avoti.
Atslēgvārdi: pozitīva saskarsme, sākumskolas skolēni, klases stunda. The author's chosen theme “The promotion of positive interaction between young
pupil in class”, has been necessary, because the school as an educational institution is the
most involved in the student's academic training, and also a full-fledged member of the
society building.
The goal is to explore the youngest pupils opportunities to promote positive
interaction in class lessons.
In the first chapter the author analyze the pedagogical and psychological literature
about interaction, their forms and functions.
In the second chapter the author describes junior age pupil`s positive interpersonal
characteristics of the incentives and disincentives.
In the third chapter is designed, made and described the practical work in class lessons
with younger students to promote positive interpersonal communication.
The work consists of 56 pages, there are 4 tables, 12 figures and 11 additions. The list
of literature referred 26 sources.
Keywords: positive interaction, primary school pupils, the class lesson.