Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorSeržāne, Aigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:08Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29539en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11296
dc.description.abstractPētījuma „fonemātiskās uztveress pilnveide 1. – 2. klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem” mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt un veikt fonemātiskās uztveres pilnveidi 1. – 2. kalses skolēniem ar mācīšanās traucējumiem, lai uzlabotu skolēnu sekmes un pilnvērtīgāku iekļaušanos klases kolektīvā. Baklaura darbs ir izstrādāts divās nodaļās, kas ir: teorētiskais pētījums par fonemātisko uztveri, mācīšanās traucējumiem un raksturoti 1. – 2. klases skolēni, kā arī empīriskais pētījums, kurā veikta fonemātiskās uztveres pilnveide un izmantojot bērnu produktu analīzes metodi, analizēti skolēnu diktāti un atstāstījumi, intervēts skolas logopēds, lai noskaidrotu ar kādām metodēm tiek strādāts ar šiem skolēniem. Rezultātā veikti secinājumi, par empīriskā pētījuma norisi, sasniegtajiem rezultātiem un skolēnu attīstību. Atslēgas vārdi: Fonemātiskās uztveres pilnveide, mācīšanās traucējumi, 1. – 2. klases skolēni.en_US
dc.description.abstractThe goal of the reasearch “Improvement of phonematical perception between first and second grade students with learning disorders” is to theoretically and empirically investigate and develop phonematical perception methods for first and second grade students with learning disorders to improve student grades and proper integration in class. Bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and empirical. Theoretical part includes study of phonematical perception, learning disorders and description of first and second grade students. Empirical part consistsof a research where improved phonematic perception is developed and by using the method of children product analysis several tests and essays of students are analyzed, and school’s speech therapist was interviewed to find out what kind of methods are used with these students. As a result conclusions ar drawn about empirical research process, obtained results and student development. Keywords: Improvements of phonematic perception, learning disorders, first and second grade students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFonemātiskās uztveres pilnveide 1.-2. klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiemen_US
dc.title.alternativeImprovement of phonematical perception between first and second grade students with learning disordersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record