Paralingvistiskas pamatnostādnes prezentāciju prasmju uzlabošanai vidusskolā
View/ Open
Author
Bulindžs, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Linde, Lilita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs tika uzrakstīts, lai noskaidrotu, vai paralingvistiskās pamatnostādnes spēj uzlabot skolnieku prezentēšanas prasmes vidusskolā.
Diplomdarba teorētiskajā daļā tika definēts paralingvistikas jēdziens, un paralingvistikas galvenās pamatnostādnes. Tika aprakstīta paralingvistikas ietekme uz skolēnu, tās izmantošana, savu darbu prezentācijās. Kā arī parādīta paralingvistikas ietekme, savas personības pasniegšanā, kā arī pēc skolas beigšanas, sevis vai savas idejas prezentēšanā, potenciālajam darba devējam. Šī darba vispārējais mērķis ir parādīt, ka izmantojot paralingvistikas bezgalīgās iespējas, un attīstot šīs prasmes, cilvēks var sevi, kā arī savas idejas, savus darbus veiksmīgi prezentēt, īstenot savas ieceres, un sasniegt savus mērķus. The paper was written to find out if paralinguistic guidelines could help students in Secondary School improve their presentation skills. The theoretical part of the Diploma Paper provided information on what is paralinguistics and what exactly the key features are. The importance of paralinguistics in the business world was also described in the theoretical part, since preparing the students to become better presenters for work purposes was an objective as well.