• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrētās mācību metodes izmantošana sporta stundās sākumskolā.

Thumbnail
Открыть
299-31117-Volframs_Girts_SkVe040047.pdf (564.2Kb)
Автор
Volframs, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grundmane, Dzintra
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Dzīves izvirzītās prasības pēc humānas un vispusīgi attīstītas personības rada nepieciešamību veidot mācību procesu tā, lai katrs indivīds tajā spētu pilnvērtīgi attīstīties. Tādējādi skolām tiek izvirzītas prasības pēc jaunu mācību metožu ieviešanas praksē, pēc kopveseluma pieejas mācību procesā. Šo priekšnoteikumu sevī ietver integrētā mācību metode, kas veiksmīgi tiek pielietota atsevišķu mācību priekšmetu savstarpējā integrēšanā. Izstrādājot diplomdarbu par integrētajām mācību metodēm, atklājās, ka lielākā daļa vispārizglītojošo mācību priekšmetu skolotāji šo mācību metodi jau izmanto praksē, savukārt sporta skolotāji to pielieto samērā reti. Tādēļ tika izstrādātas un pielietotas praksē 3 vingrinājumu kopas, atsevišķu latviešu valodas, matemātikas un dabaszinību tēmu integrēšanai sporta stundā. Pēc vingrinājumu kopu pielietošanas praksē, sporta skolotāji izteica gatavību arī turpmāk savā darbā pielietot integrēto mācību metodi. Arī skolēni labprātāk piedalās tieši integrētajās sporta stundās. ATSLĒGVĀRDI: skolēni, sākumskola, integrētā mācību metode, sporta stundas.
 
The age we live in requires individuals who are quick-witted in a wide range of information, who can find connections and make self-dependent conclusions, who know how to use their own knowledge. This requires the necessity to organize the process of studying in such a way that it gives the possibility for every child to develop as a full- bodied personality. This can be reached with the help of introducing new teaching methods. The method of integrated study is to be used here. When I wrote the diploma work about the method of integrated study, I discovered that the integrated method has been used in practice of general education subjects, but it hasn’t been used in physical education. Therefore I made and put into practice 3 exercises on separate topics based on mathematics, Latvian and nature studies for integration into physical education lessons. After these exercises where used in practice, teachers accepted the integrated method and took it for an effective one and it is threfore advisable to use it in the process of physical education. Also pupils preffer integrated methods to traditional ones. KEYWORDS: pupils, primary school, method of integrated study, physical education.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11326
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV