Show simple item record

dc.contributor.advisorZaula, Dzintraen_US
dc.contributor.authorPuriņa, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:12Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31278en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11329
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis- izpētīt vieglatlētikas nodarbību izmantošanas iespējas personības attīstības procesā. Pedagoģiskais pētījums apstiprina, ka regulāras nodarbības vieglatlētikā, pozitīvi ietekmē personības attīstības procesu. Darbs rakstīts latviešu valodā, sastāv no ievada, literatūras analīzes, praktiskās daļas, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta (22 avoti), pielikuma. Darba apjoms 53 lappuses, 16 attēli, 10 tabulas. Darba teorētiskajā daļā izanalizēta pedagoģijas un psiholoģijas literatūra par personības jēdziena raksturojumu, struktūru, veidošanos un attīstību, veikta literatūras izpēte par vieglatlētikas raksturojumu, disciplīnu daudzveidību. Pedagoģiskais pētījums veikts Murjāņu sporta ģimnāzijā un Gulbenes vidusskolā. Darba rezultātā izdarīti secinājumi par vieglatlētikas nodarbību pozitīvo ietekmi uz personības attīstības procesu. Atslēgvārdi: personība, fiziskās aktivitātes, vieglatlētika, rakstura īpašības, personības vajadzības.en_US
dc.description.abstractA purpose of this diploma work is to find out possibilties to use track-and-field exercises in development process of personality. Educational research confirms that track-and-field exercises on regular basis do have an impact on develompent process of individuality. This work is written in Latvian and consists of introduction, literature analysis, practical part, conclusions, literature and 22 sources used that can be viewed in the appendix. A volume of this work is 53 pages, 16 pictures and 10 charts. Theoretic part of this work contains of a literature analysis of pedagogy and psycology that tells about personality conception, its structure, development and also literature research about disposition of track-and-field exercises and variety of sport disciplines. Educational research was made at Murjāņi Sport high-school and Gulbene high-school. Conclusions have been made about positive influence of track-and-field exercises on personality development. Keywords: personality, physical activities, track-and-field, characteristics, personality needs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVieglatlētikas nodarbību izmantošanas iespējas jauniešu personības attīstības procesā.en_US
dc.title.alternativePossibilties to use Track-and-field Exercises in Development Process of Personality.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record