• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Televīzijas kulinārijas raidījumi kā līdzeklis skolēnu vārdu krājuma paplašināšanai angļu valodas stundās gastronomijas tehnikumā

Thumbnail
Öffnen
299-31323-Kitenberga_Anitra_SkAn030048.pdf (1.276Mb)
Autor
Kitenberga, Anitra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Datum
2008
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Tehnikumu skolēniem ir specifiskākas vajadzības angļu valodā nekā viņu vienaudžiem vispārīgajās vidusskolās un ir jāatrod visefektīvākie veidi to apmierināšanai. Viena no galvenajām gastronomijas tehnikuma skolēnu vajadzībām ir gastronomijas vārdu krājuma zināšanas. Šī darba mērķis bija izpētīt kā televīzijas kulinārijas programmu skatīšanās sekmē skolēnu vārdu krājuma paplašināšanu. Lai sasniegtu šo mērķi, no 2008. gada janvāra līdz aprīlim Krakovas 1. gastronomiskajā tehnikumā tika veikts viena atsevišķa gadījuma pētījums. Tika izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes: vajadzību analīzes anketa, intervija, divi vārdu krājuma testi, novērojumi stundu laikā un nobeiguma anketa. Pētījums pierādīja, ka, ja skolēni skatās autentiskas angļu televīzijas kulinārijas programmas un veic ar tām saistītas aktivitātes, viņi ne tikai apgūst jaunus vārdus un attīsta vārdu krājuma apgūšanas stratēģijas, bet arī viņu kā valodas apguvēju pašapziņa ceļas.
 
The students of vocational schools have more specific needs in English than their peers in general secondary schools and the most effective ways of fulfilling them must be found. One of the main needs of students of a gastronomy school is knowing gastronomy vocabulary. The aim of this Paper was to explore how watching television cookery programmes contributes to the students’ vocabulary. In order to achieve this aim, a case study was carried out in Krakow Gastronomy School No.1 from January till April 2008. Data collection methods used were: a needs analysis questionnaire, an interview, two vocabulary tests, observation during lessons and final questionnaire. The research proved that if students watch authentic English television cookery shows and do activities connected with them in their English lessons, then they not only learn new words and develop vocabulary learning strategies, but also their self-confidence as language learners increases.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11331
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV