Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austraen_US
dc.contributor.authorBujaka, Kiraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31451en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11337
dc.description.abstractAr katru dienu tehniskais progress attīstās ar vien ātrāk. Cilvēkiem parādās vairāk iespēju mākslas realizācijai. Bet tajā paša laikā, jaunas tehnoloģijas, rada jaunas problēmas, cilvēki mazāk kontaktējas savā starpā reālā dzīvē, un vairs nezina kā vienam – otru uztvert. Izveidot jaunu kontaktu. Kāpēc gan neapvienot šos divus aspektus?! Tieši tāpēc šī diplomdarba tēma ir: Žestu valoda fotogrāfijā vizuālas mākslas stundās. Diplomdarba mērķis ir izveidot uzdevumu kopu, un caur to iepazīt skolēnus ar žestu valodu, un tas jēgu psiholoģijā, vizuāla mākslā, fotogrāfijā. Lai sasniegtu mērķi un gūtu labus rezultātus , diplomdarba autore ir sastādījusi uzdevumu kopu, kas sastāv no 6 dažādiem uzdevumiem. Lai apstiprinātu mērķi, tika izvirzīti uzdevumi – iepazīt žestu valodas nozīmi psiholoģijā, vizuālajā mākslā, fotogrāfijā. Izpētīt skolēnu vecumposma īpašības, atlasīt piemērotas metodes, izstrādāt uzdevumu kopu, izmantot to visu pedagoģiskajā praksē, izdarīt secinājumus. Atslēgvārdi: žests, fotogrāfija, saskarsme, mākslas darbi, psiholoģija, interešu izglītībaen_US
dc.description.abstractEvery day technical progress developes faster. There has been opening more opportunities for art realisation for people. However, new technologies intergrate new problems; people have less contact with each other on a daily basis and do not know how to percept each other anymore. How to make a new contact. Why would not those two aspects been associate together? That is why this paper theme is: The Photography Gesture Language in Visual Art Lessons The aim of the paper is to compose assignment group and with it help introduce pupils to gesture language, it meaning in psychology, in visual arts, photography. There has been made teaching assignment group of six different tasks to reach the aim and good results. To acknowledge the aim the methods has been used – to get acquainted with gesture meaning in psychology, visual arts, photography. To study pupils age features, to search for adequate teaching methods, to compose teaching assignments group, to use it all in pedagogical internship, to make conclusions. Keywords: Gestures, Photography, Communication, Work of Art, Psichology, Interest Education.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleŽestu valoda fotogrāfijā vizuālas mākslas stundāsen_US
dc.title.alternativeThe Photography Gesture Language in Visual Art Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record