• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotaļa kā saskarsmes prasmju veicinātāja 5-6 gadu vecu bērnu attīstībā

Thumbnail
Открыть
299-31531-davidova-kozlova.pdf (476.9Kb)
Автор
Dāvida-Kozlova, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepiņa, Inga
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba nosaukums: Rotaļa kā saskarsmes prasmju veicinātāja 5 – 6 gadus vecu bērnu attīstībā. Autore: Aija Dāvida – Kozlova Darba zinātniskā: vadītāja: Mag.paed. Inga Liepiņa Darba apjoms: 64 lpp., 4 tabulas,18 attēli, 31literatūras avoti, 1 pielikums. Pētījuma mērķis: izvērtēt rotaļas nozīmi saskarsmes prasmju veidošanā 5 – 6 gadus veciem bērniem. Atslēgas vārdi: saskarsme, rotaļa, attīstība, pirmsskola. Teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra, kas saistīta ar bērnu saskarsmes prasmju īpatnībām pirmsskolas izglītības iestādē, 5 – 6 gadus vecu bērnu vecumposma attīstības īpatnībām. Diplomdarba izstrādes gaitā tika analizētas Eriksona E., Dzintares D., Lieģenieces D., Omārovas S., , Svences G., Veica V., , Bošas R., Vorobjova A., Bošas R., un citu autoru pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par saskarsmes prasmju īpatnībām, par rotaļas ietekmi uz saskarsmes prasmju veicināšanu un attīstību 5 – 6 gadus veciem bērniem. Darba praktiskajā daļā atspoguļoti izstrādātā rotaļu kompleksa aprobācijas rezultāti,
 
Title of the Paper: Games as a Means of Facilitating Development of Communication Skills of 5 – 6 Years Old Children Author: Aija Dāvida – Kozlova Research Supervisor: Mag. Paed. Inga Liepiņa Volume: 64 pp., 4 tables, 18 pictures, 31 reference sources, 1annexe Aim of the Research: To assess the importance of games in developing communication skills of 5 – 6 years old children Key Words: communication, game, development, pre-school nursery school In the theoretical part the author analyses pedagogical and psychological literature pertaining to peculiarities of children’s communication skills in pre-school educational institutions and developmental peculiarities of the children of the age group of 5 -6 years. In working on the present Paper the author has analysed pedagogical and psychological views of E.Eriksons, D.Dzintare, D.Lieģeniece, S.Omarova, G.Svence, V.Veics, R.Boša, A.Vorobjovs and other authors on the peculiarities of communication skills, on the impact of games on facilitating and developing communication skills of 5 – 6 years old children . In the practical part of the Paper the author presents the results of testing the proposed set of games and their impact on the communication among the children involved in the test groups.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11342
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV