Mācību disciplīnas veicināšana 9.klases skolēniem internātskolā
Автор
Kļaviņa, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba temats ir „Mācību disciplīnas veicināšana 9.klases skolēniem internātskolā.”
Šī darba mērķis-izzināt mācību disciplīnas veicināšanas iespējas 9.klases skolēniem internātskolā.
Pastāv viedoklis, ka internātskolā mācību disciplīnas veidošanas un uzturēšanas pamatā ir skolēnu pārliecināšana pieņemt noteiktus likumus. Internātskolā mācību disciplīnas problēmas ir aktuālas visās klasēs. Šīs tēmas aktualitāte kļuva par pamatu autores maģistra darbam.
Pirmajā nodaļā tiek analizēts termins „Mācību disciplīna”.
Otrajā nodaļā autore analizē zinātnisko literatūru par pusaudţu vecumu saistībā ar mācību disciplīnu.
Trešajā nodaļā autore pievērš uzmanību internātskolas būtībai, specifikai.
Ceturtajā nodaļā autore apraksta empīrisko pētījumu par mācību disciplīnu 9.klases skolēniem internātskolā.
Darba apjoms 115 lpp. Maģistra darbā ir 15 tabulas, 22 attēli, 22 pielikumi un izmantoti 56 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: disciplīna, mācību disciplīna, pusaudţi, jaunieši, internātskola. Master's degree’s theme is ,,Promoting discipline of boarding school’s students class 9.”
This work aim is –investigate the opportunities of promoting discipline of students in boarding school class 9.
There is apoint of view that the formation and maintenance of the discipline in boarding school is based on the convincing students to obey certain rules. Discipline problems in boarding schools are of current interest in all the classes . The urgency of this topic has become basis of the present master degree’s paper.
The first chapter deals with the analyses of the term ,,Discipline of Studies ”.
In the second chapter the author analyses scientific literature on adolescence regarding discipline.
In the third chapter the author pays attention to the esence and specific character of the boarding scool.
The fourth chapter describes empiric research on discipline in class 9 of the boarding school.
Amount of the paper -115 pages. It includes 15 tables, 22 pictures and 22 appendixes. The author has made use of 56 sources of literature.
Keywords : discipline, promoting discipline, teenager, youth, boarding-school.