Līnija Pablo Pikaso grafikas darbos kā mākslinieciskās izteiksmes līdzeklis un tās pielietojums vizuālās mākslas stundās 6.klasē
Autor
Miķelsone, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Datum
2010Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autores izvirzītais darba mērķis - izpētīt līniju Pablo Pikaso grafikas darbos un tās pielietojumu vizuālās mākslas stundās 6. klasē. Apskata mākslinieciskās izteiksmes līdzekli – līniju, un tās daudzveidīgās izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās, analizē mākslinieka grafikas darbus.
Darba praktiskajā daļā autore piedāvā izstrādātu un pedagoģiskajā praksē realizētu uzdevumu kopu 6.klasei par mācību tēmu – līnija P.Pikaso grafikas darbos. Pamato tēmas lietderību un nozīmību attiecīgajā vecumposmā. Apraksta izvēlētās mācību metodes, veiksmīgam mācību procesam.
Darba autore analizē un izvērtē darba grūtības, nepilnības un veiksmes uzdevumu kopas realizēšanas procesā. Work author set a target - explore graphic arts line of Pablo Picasso and the use in art lessons for 6 grade. Look at means of expressions – line and that many forms of using in art lessons, analyzing painter graphic artworks.
At work practical part author offer already worked out and educationally proved task for 6 grade about subject – Pablo Picasso line in graphic works. Base on issue useful and importance at proper age.
At description selected learning methods for successful learning process.
Work author analyze and appraise difficulties of work, gap and success task in realization process.