Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorLitvina, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:21Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:21Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33946en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11372
dc.description.abstractAnetes Litvinas bakalaura darbs pedagoģijā „lasīšanas traucējumu noteikšana 2. klases skolēniem vispārizglītojošā skolā” ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā. Skolās arvien vairāk skolēni saskaras ar dažādām grūtībām vairākos mācību priekšmetos, iespējams, ka tam pamatā ir kāds traucējums, kas nav novērsts agrāk un, līdz ar to, ietekmē skolēna pārējo izglītošanās procesu. Nelielas grūtības lasīšanā, kas savlaicīgi nav noteiktas un labotas, arī var būt kā iemesls skolēna vājajiem sasniegumiem mācībās. Tāpēc bakalaura darba „lasīšanas traucējumu noteikšana 2. klases skolēniem vispārizglītojošā skolā” mērķis ir teorētiski analizēt lasīšanas traucējumus, to ietekmi uz skolēna sasniegumiem mācībās, kā arī apskatīt lasīšanas traucējumu noteikšanas iespējas sākumskolas posmā. Bakalaura darba empīrisko daļu veido burtu un vārdu ķēžu testa rezultātu un logopēda intervijas rezultātu apkopojums.en_US
dc.description.abstractAnete Litvina Bacheleor’s degree paper in Education „Detection of Reading Disorder in Second Grade Students in a Comprehensive School” was developed in Univeristy of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art. More and more pupils in schools have learning difficulties in various subjects, there might be a common cause for this, which have not been resolved in the past, therefor it affects the pupil’s whole education process. Minor difficulties in reading, which have not been detected and resolved in time, can be a reason for poor educational achievements. That is why Bachelor’s degree paper in „ Detection of Reading Disorder in Second Grade Students in a Comprehensive School” aim is to theoretically analyse reading disorders, how they affect educational achievements, and how it would be possible to detect this disorder in primary school. Bachelor’s paper empirical part is made of letter – word – chain test result summary and analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasīšanas traucējumu noteikšana 2. klases skolēniem vispārizglītojošā skolāen_US
dc.title.alternativeDetection of Reading Disorder in Second Grade Students in a Comprehensive Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige