• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Starppriekšmetu saiknes īstenošana starp informātikas un matemātikas priekšmetiem informātikas stundās pamatskolā.

Thumbnail
Öffnen
299-33973-Jevcenko_Kristina_kj09065.pdf (1.065Mb)
Autor
Jevčenko, Kristina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir izpētīt starppriekšmetu saiknes īstenošanas iespējas starp informātikas un matemātikas priekšmetiem pamatskolā.Diplomdarbā tiek apskatīta starppriekšmetu saiknes īstenošanas problēmas aktualitāte, tās ietekme uz mācību procesu, ka arī tiek piedāvāti norādījumi, mācību metodes un paņēmieni starppriekšmetu saiknes veiksmīgai īstenošanai.Literatūras un citu informācijas avotu analīze, ka arī diplomdarba izstrādes ietvaros veiktais pētījums parādīja, ka starppriekšmetu saikne starp informātikas un matemātikas priekšmetiem palīdz optimizēt un uzlabot mācību procesu, attīsta skolēnu loģiski-matemātisko domāšanu un sekmē skolēnu motivāciju. Gan skolēni, gan abu priekšmetu skolotāji atbalsta starppriekšmetu saiknes īstenošanu informātikas stundās.
 
The aim of this diploma paper is to explore the implementation feasibility of cross-curricular connection between informatics and mathematics subjects during informatics subjects in primary school.In the diploma paper is viewedactuality of cross-curricular connection implementation problem and cross-curricular connections impact on the learning process. As well instructions, teaching methods and techniquesare offered in order to achieve successful implementation of cross-curricular connection.The analysis of literature and other sources of information,as well as diploma paper authors’ research showed that the cross-curricular connection between informatics and mathematics subjectshelps to optimize and improve the learning process; cross-curricular connection develops students’ logical-mathematical intelligence and encoencourages students' motivation. Pupils and teachers support the implementation of cross-curricular informatics lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11373
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV