Starppriekšmetu saiknes īstenošana starp informātikas un matemātikas priekšmetiem informātikas stundās pamatskolā.
Author
Jevčenko, Kristina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir izpētīt starppriekšmetu saiknes īstenošanas iespējas starp informātikas un matemātikas priekšmetiem pamatskolā.Diplomdarbā tiek apskatīta starppriekšmetu saiknes īstenošanas problēmas aktualitāte, tās ietekme uz mācību procesu, ka arī tiek piedāvāti norādījumi, mācību metodes un paņēmieni starppriekšmetu saiknes veiksmīgai īstenošanai.Literatūras un citu informācijas avotu analīze, ka arī diplomdarba izstrādes ietvaros veiktais pētījums parādīja, ka starppriekšmetu saikne starp informātikas un matemātikas priekšmetiem palīdz optimizēt un uzlabot mācību procesu, attīsta skolēnu loģiski-matemātisko domāšanu un sekmē skolēnu motivāciju. Gan skolēni, gan abu priekšmetu skolotāji atbalsta starppriekšmetu saiknes īstenošanu informātikas stundās. The aim of this diploma paper is to explore the implementation feasibility of cross-curricular connection between informatics and mathematics subjects during informatics subjects in primary school.In the diploma paper is viewedactuality of cross-curricular connection implementation problem and cross-curricular connections impact on the learning process. As well instructions, teaching methods and techniquesare offered in order to achieve successful implementation of cross-curricular connection.The analysis of literature and other sources of information,as well as diploma paper authors’ research showed that the cross-curricular connection between informatics and mathematics subjectshelps to optimize and improve the learning process; cross-curricular connection develops students’ logical-mathematical intelligence and encoencourages students' motivation. Pupils and teachers support the implementation of cross-curricular informatics lessons.